Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد که بر اساس انکس ۱۳ ایکائو، سازمان هواپیمایی کشوری وظیفه بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را بر عهده دارد، اما به دلیل نبود امکان بازخوانی آن در ایران، جعبه ساه خارج از کشور بازخوانی می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده با بیان این که بر اساس قوانین بین المللی و انکس ۱۳ ایکائو رسما ایران وظیفه بازخوانی جعبه سیاه را بر عهده دارد، عنوان کرد: قبلا نیز اعلام کرده بودیم در صورتی که امکان بازخوانی جعبه سیاه در ایران وجود داشته باشد این کار را انجام خواهیم و درغیر این صورت آن را در خارج از کشور بازخوانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن جا که امکان بازگشایی جعبه سیاه در داخل کشور وجود نداشت بنابراین تصمیم بر این شد که این کاردر خارج از کشور صورت بگیرد.

او ادامه داد: اقدام‌های اولیه این امر انجام شد و از نمایندگان کشورهای ذی نفع دعوت به عمل آمد تا در این بازخوانی حضور داشته باشند اما در ادامه با شیوع ویروس کرونا و متوقف شدن پروازها این امر به زمان دیگری موکول شد.

جعفر زاده افزود: هنوز تاریخ خاصی برای این منظور در نظر گرفته نشده است و این کار در فرانسه یا اوکراین صورت می گیرد. در گذشته نیز با نمایندگان اوکراینی و کانادایی برای بررسی پارامترهایی غیر از  (FDR) همکاری داشته‌ایم و این همکاری‌ها تا حصول ادامه خواهد یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواپیمای اکراینی جعبه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آمده است: در پی دستگیری یک نفر تبعه بیگانه که بصورت غیر قانونی وارد کشور شده و در حین ارتکاب جرم ربایش کودکی در ایرانشهر، توسط مردم دستگیر و جهت سیر مراحل انتظامی وارد کلانتری شده با اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان حاضر در کلانتری مواجه می شود.

این اطلاعیه می افزاید: پس از آگاهی سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از این اقدام، بلافاصله دستور ویژه رسیدگی را صادر می‌کند که متولیان امر، بررسی زوایای مختلف جرم تبعه بیگانه و اقدام سرباز وظیفه را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • این کشور در اروپا مسئول نظارت بر تلگرام شد!
  • هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم/ هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند