Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی عصر شنبه در پایان بازدید هوایی و فشرده خود از پروژه‌های راه‌سازی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: هم‌اکنون در محورهای شمالی و جنوبی استان ۶ پروژه بزرگراهی در حال ساخت است.

وی افزود: هدف‌گذاری پروژه‌های راه‌سازی در استان اردبیل، افزایش ظرفیت نقاط گلوگاهی  و احداث باند دوم است تا از بار ترافیکی جاده‌ها کاسته شده و تردد تسهیل و بدون خطر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی اضافه کرد: احداث سالانه ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان برنامه‌ریزی شده و اگر در یک بازه زمانی چهارساله  این برنامه اجرایی شود بخشی مهمی از مشکلات راه‌های ارتباطی استان اردبیل و تبدیل جاده‌های اصلی به بزرگراه محقق خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وعده‌های رییس‌جمهوری در جریان سفر به استان اردبیل گفت: با وجود کمبود منابع مالی، دولت مصمم به اجرای تعهدات خود بوده و تا پایان دولت دوازدهم برنامه‌های خود را در استان  به سرانجام خواهد رساند.

اسلامی افزود: در بخش راه حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اجرایی استان یک هزار میلیارد تومان است و برای تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه نیز که تا پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری خواهد شد، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت عملیات ایستگاه راه‌آهن اردبیل گفت: این ایستگاه مسافربری تا پایان تابستان امسال بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته وی ، یکی از وعده‌های رییس‌جمهوری در سفر به این استان در زمستان گذشته تکمیل طرح راه‌آهن اردبیل - میانه بود که با توجه به پیشرفت قابل توجه پروژه خوشبختانه این وعده در حال تحقق است.

بازدید از بهسازی باند اصلی فرودگاه ، بازدید از راه‌های در دست اجرا  گرمی - بیله‌سوار،  پارس‌آباد - مشگین‌شهر ، راه‌های اصلی هشتجین- کوثر ، اردبیل- سرچم و ایستگاه راه‌آهن از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد