Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث جاده‌ها؛ تردد به مشگین‌شهر بسیار آسان شده و از مسیرهای متعدد امکان‌پذیر خواهد بود و شهرستان مشگین‌شهر به قطب اقتصاد منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل می‌شود. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در منطقه از لحاظ راه‌ و جاده شروع عملیات اجرایی پروژه بزرگراه مشگین‌شهر_اهر و شروع مطالعات احداث جاده کلیبر به مشگین‌شهر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر بزرگراه مشگین‌شهر_اهر دارای ردیف ویژه اعتباری شده است و عملیات اجرایی این پروژه بلافاصله بعد از تکمیل بزرگراه اردبیل_مشگین‌شهر شروع می‌شود.

عباس‌زاده تصریح کرد‌: شروع مطالعات احداث جاده مشگین‌شهر_کلیبر در راستای توسعه متوازن مناطق شمالی بخش مرکزی مشگین‌شهر بسیار موثر بوده و موجب خروج ده‌ها هزار نفر از ساکنان این منطقه از بن بست و باز شدن دریچه‌ای جدید برای توسعه پایدار شهرستان خواهد شد.

حمایت مجلس از اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت راهاعتراض 6 نماینده اردبیل به وزارت راه؛ اجحاف دولت تا به کی؟وزیر راه و شهرسازی: فاقدین مسکن ‌به‌زودی صاحب مسکن می‌شوند / در طرح اقدام ملی مسکن 77درصد ریزش ثبت‌نامی داشتیم

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با احداث این جاده‌ها تردد به مشگین‌شهر بسیار آسان شده و از مسیرهای متعدد امکان‌پذیر خواهد بود و شهرستان مشگین‌شهر به اقتصاد منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین در کنار این موضوعات که برای توسعه شهرستان است به منظور محرومیت‌زدایی و توسعه متوازن پیگیر حل مشکل جاده‌های روستایی و گردشگری نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری