Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، علی اعطا عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای شهر تهران در جریان دویست و بیستمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران با بیان اینکه روز گذشته مرکز ارتباطات شهرداری تهران همایشی تحت عنوان «مدیران برتر ارتباطی» برگزار کرد، گفت: من نیز از حدود دو هفته قبل به دعوت رئیس مرکز ارتباطات شهرداری جهت ایراد سخنرانی به این همایش دعوت شده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه روز گذشته که بنده با همراهی آقای امینی به اتفاق به محل برگزاری برنامه رسیدیم، دژبانی باغ موزه دفاع مقدس از ورود ما ممانعت به عمل آورد و اعلام کردند که هماهنگی‌های لازم انجام نشده است، متأسفانه پس از مدتی معطلی و تماس‌های مکرری که انجام شد خوشبختانه به آقای امینی اجازه ورود داده شد اما از ورود من با این عبارت که «شما مجوز ورود ندارید و هماهنگی نشده است» ممانعت کردند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: قصد نداشتم این موضوع را در صحن علنی عنوان کنم اما با مطرح شدن برخی از شبهات و صحبت‌های مطرح شده پیرامون این موضوع در شب گذشته، با توجه به وظیفه نمایندگی مردم شهر تهران و حفظ شأن نمایندگی آنها ضمن تذکر به شهردار تهران سه سوال مشخص را مطرح می‌کنم و درخواست پاسخ فوری دارم.

اعطا به طرح این سوالات پرداخت و گفت: اول اینکه دلیل این ممانعت چه بوده است؟ آیا علی رغم دعوت صورت گرفته از اینجانب این موضوع ناشی از یک ناهماهنگی ساده بوده است؟

وی مطرح کرد: دوم اینکه اگر شهرداری اختیار ورود و خروج مهمانان به باغ موزه را ندارد چه اصراری بود که این برنامه در باغ موزه برگزار شود. فضاهای زیادی در اختیار شهرداری است که می‌شود هر همایش و مراسمی را برگزار کرد بدون اینکه چنین مسائلی ایجاد شود.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در ادامه گفت: سوم اینکه برخی از همکاران در مرکز ارتباطات این موضوع را به عملکرد باغ موزه نسبت می‌دهند، این موضوع باید روشن شود که نسبت باغ موزه با شهرداری چیست؟ آیا در فصل بودجه موضوع به شکل دیگری است اما در دیگر ایام ظاهراً موضوع شکل دیگری پیدا می‌کند.

وی از ریاست شورا (محسن هاشمی) و رئیس جلسه امروز (ابراهیم امینی) درخواست کرد با توجه به تکرار مواردی از این دست و عدم حفظ شئونات نمایندگی مردم ضمن تذکر به شهردار تهران موضوع را تا حصول اطمینان نسبت به عدم تکرار مواردی از این دست پیگیری کنند.

اعطا ادامه داد: همچنین از آقای محمدی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران که روز گذشته با دغدغه جدی پیگیر این موضوع بودند که این مشکل به چه علت ایجاد شده درخواست می‌کنم با عوامل بروز این سوءتدبیر که نتوانستند حداقل‌های پروتکل برگزاری یک مراسم را رعایت کنند، برخورد مناسب انجام شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری نماینده شورای شهر تهران مرکز ارتباطات باغ موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه پیام نور استان یزد با بیان اینکه دانشجویان امروز، مدیران فردای کشور هستند، اظهار داشت: با توجه به مسئولیتی که در آینده متوجه این دانشجویان است، نیاز به تربیت دانشجویانی خلاق، متفکر، متدین و مسئولیت پذیر داریم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه خداشناسی و شناخت حق اصلی‌ترین نیاز برای تربیت انسانهاست، عنوان کرد: باید در مدارس و دانشگاه ها به خداشناسی و تربیت انسانها توجه جدی‌تری صورت گیرد.

آیت الله ناصری همچنین با تاکید بر اینکه باید دانشجویان را از سطحی نگری دور کنیم و با نحوه تدریس، آنها را افرادی عمیق و متفکر بار بیاوریم، افزود: این مسئولیتی است که بر عهده دانشگاه هاست و باید خلاقیت را در دانشجویان بارور کنند.

وی ادامه داد: استاد باید دانشجو را وادار به تفکر و اندیشه کند همچنانکه در کتاب خدا نیز بر اندیشه و تفکر تاکید شده و بزرگان دین ما نیز تاکید کرده اند که یک ساعت تفکر از 70 سال عبادت ارزشمندتر است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: اگر دانشجو خلاق نباشد، در آینده به مدیر بخشنامه ای تبدیل می شود همچنانکه امروز نیز می بینیم که برخی مدیران قدرت حل مسئله ندارند و هر چه به آنها دیکته شود، همان را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: اینکه برخی مدیران، نمایندگان مجلس و کارشناسان متوجه برخی فرمایشات رهبری نمی شوند، حاصل همین تحصیل و تربیت معیوب است همچنانکه می بینیم رهبری سالهاست بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند اما برخی مدیران ما نتوانسته اند هیچ برنامه ای در این زمینه ارائه دهند.

آیت الله ناصری همچنین بر لزوم تقویت قدرت تشخیص در دانشجویان تاکید کرد و گفت: متاسفانه امروز بسیاری از دانشجویان ما قدرت تشخیص حق از باطل را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و فرزندان این مرز و بوم خلاقیت، استعداد و توانایی بیشتر از جوانان سایر کشورها دارند، اظهار داشت: لازم است شرایط شکوفایی و تبلور این ویژگی ها در جوانان ما فراهم شود تا به تولید علم به عنوان دغدغه رهبری بپردازند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در استان یزد دارای 10 مرکز و واحد است، افزود: واحدهای این دانشگاه در شهرهای یزد، زارچ، رضوانشهر، میبد، اردکان، تفت، ابرکوه، مهریز، مروست و بافق در سطح استان فعالیت دارند.

حمیدزاده عنوان کرد: در این واحدها در حال حاضر 8 هزار و 500 دانشجو به صورت حضوری و مجازی در حال تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان