Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:09:05 GMT

ادامه نهضت آسفالت در محلات کم‌برخوردار شهر دوگنبدان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۳۹۴۹

ادامه نهضت آسفالت در محلات کم‌برخوردار شهر دوگنبدان

شهردار دوگنبدان از اجرای علمیات روکش آسفالت در محلات کم‌برخوردار شهر دوگنبدان خبراد.

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از اجرای عملیات روکش آسفالت در محلات کم برخوردار در بافت فرسوده دوگنبدان خبر داد.

 وی با بیان اینکه  ساکنان محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان مسیر دسترسی مناسبی برای تردد  و عبور و مرور  نداشتند، گفت:  در راستای خدمات رسانی بهتر و ایجاد عدالت اجتماعی تپه محله رادک دوگنبدان  از محل اعتبارات باز آفرینی شهری آسفالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهردار دوگنبدان  با اشاره به اجرای طرح نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان گفت: طی سنوات گذشته بازسازی منازل محلات بافت فرسوده و حفاری‌های دستگاه های اجرایی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به ساکنین این مناطق، مشکلات عدیده‌ایی مازاد بر فرسودگی معابر موجود ایجاد نمود.

 شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات زیرسازی، فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سالجاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.

 ظفری با اشاره به مقاوم سازی و نوسازی منازل مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت  با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

 ظفری  با اشاره به اینکه معابر و کوچه‌های محلات بافت فرسوده دوگنبدان به دلیل داشتن شیب تند و کم عرض و باریک  بودن، تردد ماشین آلات راهسازی  در این معابر بسیار سخت بود، عنوان کرد: بر اساس آنچه که به ساکنان این محلات  کم برخوردار وعده داده شده بود و در راستای ایجاد عدالت اجتماعی  عملیات روکش آسفالت معابر بافت فرسوده محله سادات حدفاصل چهار راه فرمانداری تا خیابان تربیت معلم کوچه های وصال 3،7،8،9،10، و11  و تپه رادک دوگنبدان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری صورت گرفت.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: برخی از محلات شهر دوگنبدان بیش از 40 سال است که آسفالت نشده است.

شهردار دوگنبدان با تاکید براینکه آسفالت معابر شهردوگنبدان با بالاترین کیفیت انجام می شود، افزود:مدیریت شهری دوگنبدان در اجرای آسفالت کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد و با همراهی و تعامل مردم شاهد اجرای مناسب و درست اجرای آسفالت با کیفیت بالا در سطح شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: آسفالت بافت فرسوده شهر دوگنبدان دوگنبدان بافت فرسوده دوگنبدان محلات کم برخوردار شهردار دوگنبدان شهر دوگنبدان روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی