Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نظام الدین موسوی در مورد تعامل مجلس یازدهم با دولت گفت: یکی از دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس یازدهم مسئله معیشت و اقتصاد است. البته براساس خط و مشی کلی که مقام معظم رهبری فرمودند باید مقوله فرهنگ نیز از جمله اولویت های مجلس یازدهم باشد فدر واقع ما اقتصاد و فرهنگ را دغدغه جدی مردم می دانیم .

نماینده تهران در مجلس در گفت‌وگو با عصرایران ادامه داد:  با توجه به مسائلی که این چندوقت داشتیم مسائل معیشتی فوری تر ازبقیه مسائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های اخیر اپیدمی کرونا موجب شد که بخشی از طبقات محروم جامعه آسیب جدی ببینند و فوریت دارد که مجلس با همکاری دولت برای اینها برنامه ریزی داشته باشد .

این نماینده اصول‌گرای مجلس خاطر نشان کرد:  در درجه اول تلاش مجلس بر این است که دولت در حوزه مسائل معیشتی و برنامه ریزی برای طبقات محروم تر برنامه ریزی داشته اما اگر احساس کنیم که اهمال و کم کاری وجود دارد حتما از ابزارهای نظارتی‌مان استفاده می کنیم اما بنای اصلی مجلس یازدهم بنای همکاری با دو قوه قضاییه و مجریه است بویژه همکاری با دولت که امور اصلی و اجرایی کشور رادارد .

موسوی بیان کرد: با توجه به اینکه مجلس ریل گذار حرکت کلی کشور در حوزه های اجرایی است به طور طبیعی دولت باید روی این ریل حرکت کند تا این تعامل و همکاری نیز ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: دولت در هزینه های  جاری  خودش  باید  به  سمت صرفه جویی برود و هزینه های جاری لزوما بحث حقوق و دستمزد نیست. خیلی از جاها در بخش های مختلف دولتی بعضا شاهد ریخت و پاش های و استفاده های نادرست از بیت المال هستیم. دولت می تواند در ادارات و بخش های مختلف صرفه جویی‌هایی را داشته باشد، تشریفات و هزینه ها را کمتر کنند در واقع این امکان و این توانایی برای دولت وجود دارد که هزینه های خودش را پایین تر بیاورد و این لزوما به معنای کم کردن دستمزد و حقوف نیست.

_______________________

بیشتر بخوانید؛

*قالیباف در دیدار با شورای نگهبان: مشکلات را می‌توان در یک برنامه ۵ ساله سامان داد

*یارانه امام زمان، مجلس شهید سلیمانی و یک داستان تکراری

لینک کوتاه: asriran.com/0034jU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس دولت مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: «تا جایی که یادم می‌آید صحبتی، اظهارنظری، تصمیمی و رأیی نداشتم که از آن پشیمان باشم اما اتفاقات فراوانی در مجلس افتاد که به دلیل اینکه ما عضو آن مجلس بودیم، شاید به اسم همه نوشته شود. »

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899752

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند