Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسؤول الجزایری تاکید کرد، طرح مسؤولان رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از اراضی فلسطینی‌ها اقدامی نادرست و خصمانه است که موج آن نه فقط دامن‌گیر کشور فلسطین بلکه شامل حال تمامی کشورهای اسلامی می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری "معا" فلسطین، رشید بلادهان، وزیر مشاور در امور الجزایری‌های خارج این کشور بار دیگر بر موضعگیری اولیه خود در حمایت از مردم فلسطین تاکید کرده و حمایت خود را در این شرایط دشوار از آن اعلام کرد و از جامعه جهانی خواست اقدامات ظالمانه مسؤولان رژیم اشغالگر را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلادهان اظهار کرد: امروز بار دیگر در برابر نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تازه‌ترین تلاش برای درهم شکستن طرح صلح در منطقه خاورمیانه و وارد آوردن ضربه‌ای مهلک به اصل راه‌حل دو کشوری هستیم و این (موضعگیری) در راستای خدمت به اهداف انتخاباتی داخلی است.

این مسؤول الجزایری در ادامه بر حمایت دائمی کشور خود از مبارزه فلسطینی‌ها برای دستیابی به حقشان که غیر قابل تغییر بوده و شامل مرور زمان نمی‌شود و نیز لغو تمامی اقدامات ناعادلانه در حق آنها، مقابله با راهکار اسرائیل برای سرکوب و اقدامات ظالمانه اشغالگران در قدس، کرانه باختری و نوار غزه و توقف سیاست‌های شهرک‌سازی و یهودی‌سازی قدس تاکید کرد.

همچنین او از پایبندی الجزایر به طرح صلح عربی مبتنی بر اصل عقب‌نشینی کامل از اراضی اشغالی اعراب در مقابل صلح در چارچوب قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت به ویژه دو قطعنامه ۲۴۲ و ۳۳۸ خبر داد.

وزیر مشاور در امور الجزایری‌های خارج این کشور در ادامه از کشورها خواست از طریق نهادهای بین‌المللی و اتحادیه‌های منطقه‌ای برای محکومیت اقدامات ظالمانه اشغالگران  تلاش کرده و موضعگیری جدی و آشکاری را در پیش بگیرند تا اشغالگران را مجبور کنند تهدیدها و اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینی‌ها را متوقف کرده، به محاصره ظالمانه تحمیل شده به اراضی فلسطینی‌ها پایان داده و به مذاکرات صلح بدون هیچ پیش‌شرطی بازگردند.

بلادهان همچنین نسبت به خطرات شدیدی که زبان تهدید و زور مورد استفاده مسؤولان رژیم اشغالگر برای شرایط شکننده موجود در خاورمیانه دارد، هشدار داد و از سازمان ملل و شورای امنیت خواست مسؤولیت کامل خود در فراهم کردن حمایت و امنیت برای فلسطینی‌ها را بپذیرند.

این مسؤول الجزایری در ادامه نگرانی شدید خود را از شرایط کلی مساله فلسطین با توجه به جنایات وحشیانه‌ای که نیروهای اشغالگر در مسیر اجرای طرح ظالمانه "معامله قرن" مرتکب می‌شوند، ابراز داشت و تاکید کرد: جامعه جهانی باید اقدامات چشمگیری را در پیش بگیرد تا سازمان ملل به ویژه شورای امنیت مسؤولیت کامل خود را پذیرفته و به تعهدات قانونی خود در دفاع از حقوق فلسطینی‌ها، خواسته‌های قانونی آنها و نیز تلاش‌شان برای رسیدن به حقوق ملی و غیر قابل تغییر خود از جمله تشکیل کشور مستقل با پایتختی قدس پایبند باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری الجزاير فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از داخل کاخ سفید، با توجه به بررسی تغییرات رسمی در متن سخنرانی‌ها و نظرات کاخ سفید که از سوی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا انجام شده است، وی بیشتر از تعداد سخنرانی‌ها و اظهار نظرات عمومی خود، در طی سخنانش تپق زده یا سخنان نادرست گفته است.
در این گزارش آمده است رونوشت‌های بایدن ۱۴۸ بار در ۱۱۸ بیانیه، سخنرانی یا اظهار نظر که وی امسال تا ۲۴ آوریل انجام داده است، به طور رسمی ویرایش شده اند.
ناتوانی بایدن در باقی ماندن در موضع خود گاهی اوقات به سردرگمی در مورد موضع رسمی کاخ سفید منجر شده است. وقتی صحبت از اطلاعات نادرست به میان می‌آید، مقامات بایدن متوجه می‌شوند که دشمن از آنچه فکر می‌کنند به آنها نزدیک‌تر است.

دیگر خبرها

  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • جزئیاتی درباره زندگی یحیی سنوار؛ سنوار کیست و چگونه به قدرت رسید؟
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد