Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در استان بوشهر خبر داد و گفت: به مشترکان برق خوش مصرف خانگی، کشاورزی و صنعتی استان بوشهر سال قبل ۳۰ میلیارد ریال پاداش پرداخت شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

اردشیر مذکوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای ارائه خدمات لازم به مشترکان برق اظهار داشت: با توسعه طرح‌های زیرساختی اما مصرف برق در استان بوشهر در آستانه فصل تابستان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از رشد 13 درصدی مصرف برق در استان بوشهر خبر داد و افزود: این رشد نگران کننده است که از مشترکان برق در خواست می‌شود همانند تابستان سال گذشته در مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه سال گذشته با همراهی مردم، برق بدون هیچ قطعی پشت سرگذاشته شد خاطر نشان کرد: با همکاری و تعامل مردم مشکلی در توزیع و مصرف برق ایجاد نشد و مشترکان خانگی استان بوشهر با رعایت الگوی مصرف برق در فصل تابستان10 میلیارد ریال پاداش خوش‌ مصرفی دریافت کردند.

مذکوری با تاکید بر  اینکه بیشترین مصرف برق در بخش خانگی در تجهیزات خنک کننده و سرد کننده است تاکید کرد: مشترکان برق تلاش کنند درجه کولر گازی را در دمای 24 درجه تنظیم کنند که ضمن کاهش مصرف برق، نقش تاثیرگذاری در هزینه مصرفی برق دارد.

وی، با بیان اینکه سال گذشته 96 درصد مشترکان خانگی استان بوشهرالگوی تعیین شده را رعایت کردند گفت: پادش خوش مصرفی هم شامل بخش کشاورزی و صنعتی استان بوشهر شد به‌گونه‌ای که سال گذشته مشترکان این بخش 20 میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال قبل مصرف برق خود را کاهش دهند، مشمول دریافت پاداش خوش مصرفی می‌شوند که در مجموع به مشترکان  برق خوش مصرف خانگی، کشاورزی و صنعتی استان بوشهر سال قبل 30 میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.

استان بوشهر در فصل تابستان 4 برابر دیگر فصول سال برق مصرف می‌کند پیک بار مصرفی برق استان بوشهر افزایش می‌یابد کاهش ساعت کار ادارات بوشهر مصرف برق را 70 مگاوات کاهش داد

مذکوری با بیان اینکه کشاورزان می‌توانند به پایداری شبکه برق کمک کنند افزود: کشاورزانی که بتوانند مصرف خود را از ساعات 13 تا 17 به ساعت‌های دیگر تغییر دهند در طول تابستان قبض مجانی مصرف برق دریافت خواهند کرد و هزینه تمام برق مصرفی آنها رایگان است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر میلیارد ریال پاداش مشترکان برق مصرف برق سال گذشته خوش مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات