Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@21:34:27 GMT

اتهام سایت آلمانی به مارک ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۴۱۲۴

آفتاب‌‌نیوز :

سایت Westfälischer در گزارشی به بررسی حضور مارک ویلموتس در تیم فوتبال شالکه پرداخت و عنوان کرد این خبر به جای رسانه‌ای شدن در آلمان در کشور بلژیک احتمالا از طرف خود این مربی پخش شده است تا ویلموتس سر زبان‌ها باشد و از او صحبت شود.

نویسنده این گزارش در ادامه نیز یادآور شد این مربی به غیر از تیم ملی بلژیک، در سایر تیم‌ها عملکرد ضعیفی داشته است و نمی‌تواند گزینه مطلوبی برای جانشینی واگنر در شالکه باشد و در صورتی که بازیکن سابق شالکه به عنوان مربی این تیم انتخاب شود، یک ریسک صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مربی که حضور کوتاهی در تیم ملی فوتبال ایران نیز داشته، برخلاف ادعای مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال که او را فردی نجیب معرفی کرده بود تاکنون ۲ میلیون یورو دریافت کرده است و تقاضای ۶ میلیون یوروی دیگر کرده است و خواهان دریافت تمام پول قرارداد خود شده است.

این اتهام سایت آلمانی نشان می‌دهد که ویلموتس چندان هم دارای ویژگی‌های رفتاری - اخلاقی مورد ادعای مسوولان فدراسیون فوتبال ایران نبوده و مهدی تاج بیش از اندازه به او اعتماد کرده‌ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویلموتس فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات