Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش هند از کم شدن تنش‌های مرزی با چین خبر داده و گفت: همه چیز در مرز لداخ تحت کنترل است. تاریخ انتشار: 11:39 - 25 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۷۹۲

خبرگزاری میزان - بنابر گزارش هندوستان تایمز، «ژنرال مانوج موکند ناراوانه» فرمانده ارتش هند اعلام کرد: شرایط در مرز مشترک با کشور چین در منطقه لداخ تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هیات علی رتبه از هند به چین اعزام شده‌اند تا با مسئولین پکن دیدار کرده و تلاش کنند تا مناقشات مرزی به سرعت حل و فصل شوند.

ناروانه گفت: ادامه گفتگوها ما را نسبت به کم شدن تنش های مرزی و حل مناقشه از طریق غیر نظامی امیدوارتر می کند.

فرمانده ارتش هند افزود: ما مصمم هستیم مشکلات و مناقشات مرزی خود با چین را حل کنیم و تلاش ما برای مذاکره نشان دهنده همین تصمیم است.

وی سپس به اوضاع منطقه کشمیر اشاره کرده و به قتل 15 آزادی خواه کشمیری طی روزهای اخیر که خود آن ها را تروریست نامید اعتراف کرد.

فرمانده ارتش هند اذعان کرد: بیشتر عملیات هایی که در کشمیر صورت گرفته و منجر به کشتار مردم این منطقه می شود علیه جوانان بومی است که به آزاد شدن منطقه علاقمند هستند.

گفتنی است طی هفته های اخیر تنش های مرزی بین هند و چین افزایش یافت و دو طرف هزاران نظامی در مرزهای خود مستقر کردند.

چین در این خصوص اعلام کرده بود: هند در یک منطقه تعیین تکلیف نشده در حال کشیدن جاده ای است که می تواند تجهیزات نظامی حمل کند و این برای ما قابل پذیرش نیست.

این در حالی است که هند و چین در منطقه بزرگ کشمیر باهم مناقشه مرزی دارند و جنگ تمام عیار را نیز تجربه کرده‌اند.

کشمیر یک منطقه استراتژیک است که از دیدی سازمان ملل تعیین تکلیف نشده و باید با برگزاری یک همه پرسی آزادانه توسط ساکنین آن تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: پکن به فرانسه درباره فروش سلاح به تایوان هشدار داد

تا کنون هند به دلیل اکثریت مسلمان ساکن کشمیر مانع برگزاری همه پرسی شده و 10 ماه پیش نیز با لغو خودمختاری کشمیر تلاش کرده تا این منطقه را بخشی از خاک خود قلمداد کند.

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هند کشمیر فرمانده ارتش هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم
  • وقتی ارتش به داد کنکوری‌ها رسید+ فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم