Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: در ساعات بعد از ظهر امروز افزایش سرعت باد‌های شمال غربی سبب مواج شدن دریا در جزایر غربی خلیج فارس به ویژه غرب جزیره لاوان می‌شود.

مرضیه سی سی پور با اشاره به اینکه شناور‌های سبک از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند، افزود: تردد کشتی‌های تجاری به سمت مناطق غربی و شمالی خلیج فارس نیز با احتیاط صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی سی پور گفت:از روز دوشنبه با تاثیر جریانات شرقی آب‌های دریای عمان متلاطم می‌شود و این شرایط تا روز‌های پایانی هفته تداوم خواهد داشت.

او افزود: با تاثیر سامانه فصلی مونسون در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد، رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و افزایش موقتی سرعت باد دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: از فردا در برخی نقاط استان کاهش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای هوا خواهد داد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان سازمان هواشناسی آب و هوا مواج شدن دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک

مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا طی امروز و فردا در برخی ساعات رشد ابر و احتمال رگبار‌های خفیف و پراکنده باران در برخی از نواحی استان بویژه نوار غرب و شمال استان وجود دارد.

همچنین به دلیل جابجایی توده‌های هوا طی امروز و فردا یکشنبه در اغلب نقاط استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

از فردا یکشنبه سامانه بارشی دیگری از نواحی غربی وارد کشور خواهد شد که این سامانه بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش یابی وضع هوا طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه موجب افزایش ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • هوای خنک بهای در مازندران