Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۷۶ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، هفت هزار جفت دستکش و ۲ هزار و ۹۴۰ عدد گان در این کارگاه ها تولید شد.

وی ادامه داد : بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوهای راهیان نور، ۵۰۰ تن از خادمان شهدای استان سمنان  در قالب ۱۲ گروه جهادی در سنگر خدمت به مردم در مقابله با کرونا وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه در این کمیته ۲۸۵ برادر و ۲۲۴ خواهر  فعال هستند، افزود: تاکنون مقدار ۳۳ هزار و ۷۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده و همچنین  ۱۱ هزارو ۲۶۰ بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شد.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان اظهار داشت : ۱۵ هزار و ۳۵۰ بسته بهداشتی و ۲۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت خادم‌الشهداء استان توزیع گردید.

وی با بیان اینکه در مدت شیوع ویروس کرونا ۶ رأس گوسفند به نیت سلامتی مردم و امام عصر (عج) به همت خادم الشهدای استان قربانی و گوشت آن بین محرومین توزیع شد، گفت:  این کمیته مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال کمک های مردمی را نیز  جمع آوری و هزینه کرده است.

سرهنگ اسماعیلی ابراز داشت: برگزاری مسابقه در فضای مجازی ، یادواره شهدای مجازی، جشن نیمه شعبان، مراسم شب های قدر، جشن تولد مجازی شهید دانشگر شهید شاخص استان، مراسم وفات حضرت خدیجه (س)، مشارکت فعال در ضدعفونی معابر و مدارس استان سمنان از دیگر اقدام‌های کمیته خادم‌الشهدای استان بوده است.

 ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹»  اواسط دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر شنبه ۲۴ خرداد در مجموع ۱۸۴ هزار و ۹۵۵ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۷۳۰ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا شاهرود کمک های مردمی پروندهٔ خبری تلاش نیروهای مسلح در مواجهه علیه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شاهرود کمک های مردمی ویروس کرونا شاهرود کمک های مردمی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه

رسول خادم پیشکسوت کشتی ایران که این روزها در کنار مردم سیب‌زده سیستان و بلوچستان حضور دارد با انتشار تصاویری از یک دختر پابرهنه نوشت:

ازش پرسیدم؛ خواهرته؟!

سرش رو به طرف بالا تکون داد، یعنی نه …!

گفتم؛ اینا وسایلِ خونه شماست؟ رو فرشی و کاسه و … اینایی که روی زمین افتاده رو میگم؟

نگام کرد …!

یه هو دیدم چشاش پُر اشک شد …

به هم ریختم! آخه این چه سوالی بود من کردم!

اشک آرام از گونه اش روان شد …

اصرار من به اینکه درست میشه دختر عزیزم هم، هیچ فایده‌ای نکرد …

پای برهنه …

بچه به بغل …

روی گِل‌ها …

با چشم گریون …

قدم برداشت و رفت …

ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی

سیستان و بلوچستان

روستا‌های اطراف شهرستان کُنارک

 

 

دیگر خبرها

  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید