Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان بانوی جانباز و مبارز نیجریه‌ای در کنار مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: انشالله روزی برسد امثال قاسم سلیمانی را در جهان بسیار زیاد داشته باشیم.

"جومای احمد کاروفی" بانوی مبارز نیجریه‌ای و از پیروان و نزدیکان شیخ زکزاکی که ۵ فرزند خود را در نهضت اسلامی نیجریه تقدیم کرده است، با حضور در کرمان و در کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نمود و جلوه‎ای از اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با بدنی پر از تیر و ترکش جانباز دفاع از اسلام و تشییع در نیجریه هستند، بیش از ۵ ماه است برای مداوا در ایران به‌سر می‌برند و در این مدت یک‌ بار هم حاج قاسم سلیمانی به دیدنشان رفته‌ بود.

کاروفی با بیان اینکه برای پس دادن بازدید حاج قاسم سلیمانی به کرمان آمده‌ام، گفت: خدا را شکر می‌کنم که از نعمت وجود رهبرانی مانند امام خمینی (ره) و سید قائد الامام خامنه‌ای برخورداریم، اشخاصی هم مانند سردار سلیمانی نمود و جلوه‌ای از اسلام هستند.

این بانوی مبارز نیجریه‌ای اظهار کرد: قبل از این‌که ایشان را از نزدیک ببینم در مورد مجاهداتشان در محور مقاومت مطالب زیادی شنیده بودم ولی وقتی ایشان را از نزدیک دیدم، قبل از این‌که سخنی بگویند نور ایمان و اسلام در چهره‌شان دیدم.

کاروفی خاطر نشان کرد: در آن دیدار حاج قاسم به من گفتند خانواده شهدا و همچنین مجروحین نهضت اسلامی نیجریه، سروران ما هستند اگر خواسته‌ای دارید مطرح کنید تا در حد توان اجابت کنم.

وی با تاکید بر اینکه من امروز با عشقی از جنس عشق حاج قاسم به این‌جا آمده‌ام تا درخواست خودم را به او بگویم تا از جانب ایشان مورد اجابت قرار بگیرد گفت: از حاج قاسم می‌خواهم برای آزادی شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و پیروان دربند ایشان دعا کنند و از خدا بخواهند ما هم در کشور نیجریه یک رژیم اسلامی داشته باشیم.

این بانوی مجاهد و مبارز شیعی اظهار امیدواری کرد که انشالله روزی برسد امثال قاسم سلیمانی را در جهان بسیار زیاد داشته باشیم. 

کاروفی با بیان اینکه زمانی که وارد شهر کرمان شدم و قبل از زیارت مرقد مطهر حاج قاسم، احساس کردم زیارت من پذیرفته شده است و زمانی که پا در گلزار شهدا گذاشتم، این حس بسیار قوی‌تر شد افزود: لحظه‌ای که خودم را کنار مزار ایشان دیدم، احساس کردم حاج قاسم کنار ما ایستاده‌اند.

به گزارش ایسنا، خانم جومای احمد کاروفی، فعال نیجریه‌ای و عضو جنبش مقاومت اسلامی این کشور، نویسنده، کارگردان و معلم، از نخستین زنانی بوده که به جنبش اسلامی نیجریه به رهبری شیخ زکزاکی پیوسته است.

وی ۵ پسر خود را در راه دفاع از اسلام و تشیّع تقدیم کرده و خودش هم با بدنی که میزبان تیرها و ترکش‌هاست، افتخار جانبازی در راه اسلام را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی استانی فرهنگی و هنری حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش شامگاه سه شنبه در صحن شورای شهر قزوین اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک نظری و تک قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان های مردمی تصمیم گیر مردم هستند.

وی افزود: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی مناسبت های اردیبهشت ماه روز کارگر، روز معلم و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مجدداً یادآور شده و اهمیت آن را متذکر شد.

آبنوش، اراده خداوند را در مسیر رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت همانند واقعه طبس موثر دانست و تصریح کرد: آنچه در آن تردید نیست، مسیر درستی است که همگام با رهبری امامین انقلاب و تفکر بسیجی به لطف خداوند متعال به این ملت منتج شده است.

وی ضمن یادآوری تصمیم گیری های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در آن دوره، نتایج کار گروهی، وحدت و انسجام در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

منتخب مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه کار فرهنگی به نمونه ای از فعالیت های فرهنگی موثر انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد که تحت عنوان طرحی به نام دختران حاج قاسم برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهم ترین مسئله، پاسخ به شبهات است که لازم است برای این مهم نیز به تاسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی و تبیینی باشیم.

آبنوش ضمن اشاره به جنگ رسانه ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان تصریح کرد: افکار عمومی مردم کشور ما پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت پذیری در جهاد تبیین است.

در ادامه علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن استقبال از طرح پیشنهادی آبنوش منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از تشکیل قرارگاه فرهنگی و پشتیبانی دختران حاج قاسم با محوریت شورا، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

کد خبر 6093783

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟