Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:14:48 GMT

پروازهای فرودگاه ارومیه به ۳۱ مورد در هفته رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۵۰۵۰

پروازهای فرودگاه ارومیه به ۳۱ مورد در هفته رسید

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از برقراری پروازهای مسیر ارومیه- مشهد و بالعکس  از ۲۹ خرداد خبر داد.

 محمد علی نائل قراملکی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در ماه های گذشته به دلیل بیماری کرونا، پروازهای مشهد از این فرودگاه تعطیل شده بود، افزود: از ۲۹ خرداد هر هفته  روزهای دوشنبه و پنجشنبه شاهد بر قراری پروازهای مشهد توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر ازاین فرودگاه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرودگاههای استان با اشاره به افزایش پروازهای مسیر ارومیه- تهران خاطر نشان شد: با توجه به تقاضای پرواز در مسیر ارومیه- تهران، شرکت هواپیمایی قشم ایر  یک سورتی پرواز در روزهای چهارشنبه  به صورت رفت و برگشت به پروازهای خود افزوده است.

قراملکی افزود: پرواز فوق از ۲۸  خرداد ماه آغاز می شود و از این پس روزهای چهارشنبه با شماره پرواز ۱۲۷۷ ساعت ۶:۰۵ از تهران  راهی  ارومیه  و ساعت ۸:۱۰ ارومیه را به مقصد مهراباد ترک خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: با افزوده شدن ۳ پرواز جدید به لیست پروازهای فرودگاه ارومیه تعداد پروازها از این فرودگاه به ۳۱ پرواز در هفته افزایش می یابد.

مدیرکل فرودگاه های استان در پایان افزود: در تمامی ناوگان های هواپیمایی پروتکلهای بهداشتی از قبیل کنترل  و میکروب زدایی بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توزیع پک های بهداشتی بین مسافرین از سوی شرکتهای  هواپیمایی صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)