Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:مجوز برگزاری مجالس عروسی در مناطقی با وضعیت سفید صادر شده، اما برای مجالس ترحیم هیچ گونه مجوز قانونی وجود ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مجوز برگزاری مجالس عروسی در شهرستان‌های با وضعیت سفید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در حد ۵۰ درصد ظرفیت تالارهای عروسی، صادر شده است، اما برای مجالس ترحیم هیچ گونه مجوز قانونی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال خطر انتقال بیماری، برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و عزاداری در مساجد ممنوع است.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مساجد مجوز برگزاری مراسم ترحیم را ندارند و صرفا می‌توانند برای اقامه نماز و مسائل عبادی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت کنند.
حسنی بیان کرد: اطلاع رسانی به هیات شورای مرکزی مساجد انجام شده است تا مساجد را از تخلف برگزاری مراسم ترحیم آگاه کنند، با هیات امنای مساجدی که با وجود تذکرات لازم همچنان مراسم ترحیم برگزار کنند براساس اجازه قانون گذار، برخورد قانونی خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مراسم ترحیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر

امروز مصادف با شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) است. به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در همین راستا مردم مومن و متدین شهرستان چهاربرج استان آذربایجان غربی در مسجد جامع این شهرستان گرد هم آمدند و مراسم عزاداری و مداحی برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: بهروز دیهمی - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در لنز دوربین شهروند خبرنگار‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده