Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس اتریش در پیام تبریک به قالیباف نوشت: گفتمان با مجلس در داخل کشور و فرای مرزهای آن نقش مهمی در توسعه اعتماد و کاهش تنش‌ها ایفا می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، «ولفگانگ سبوتکا» با ارسال پیام تبریک خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مجالس را به عنوان قلب‌های تپنده دموکراسی توصیف و تاکید کرد: گفتمان با مجلس در داخل کشور و فرای مرزهای آن نقش مهمی در توسعه اعتماد و کاهش تنش‌ها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام تبریک رئیس مجلس اتریش خطاب به محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

عالیجناب
آقای محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

مایلم از این طریق به حضرتعالی به سبب انتخاب به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک عرض کنم. مجالس به عنوان قلب‌های تپنده دموکراسی، نقش کلیدی برای جوامع ایفا می‌کنند.گفتمان با مجلس در داخل کشور و فرای مرزهای آن نقش مهمی در توسعه اعتماد و کاهش تنش‌ها ایفا می نماید.

در این راستا بنده امید دارم روابط پارلمانی دوستانه بین اتریش و ایران در دوره تصدی حضرتعالی کماکان توسعه یابد.

برای این مسئولیت سنگین و سلامت شخصی جنابعالی با توجه به دوران همگیری کووید - ۱۹ بهترین ها را آرزو دارم.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس مجلس قالیباف بین المجالس رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با تأکید بر نقش معلمان در کاهش آسیب‌های جامعه، گفت: معلمان باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در ویژه برنامه گرامیداشت هفته معلم مدارس الگوی صالح اظهار کرد: هفته معلم، فرصتی برای تجلیل از مقام معلم است و معلمان وظیفه مهم و تأثیرگذاری بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه باید در جهت ارتقا کیفی قدم برداریم، افزود: در همه مقاطع تاریخی، علما و اندیشمندان تاریخ‌ساز نقش‌آفرین بوده‌اند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه معلمان با دلسوزی، آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کنند، گفت: معلمان باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه داشته باشند.

رجبی یادآور شد: کشور ما مملو از انسان‌های توانمندی است که مبنای توانمندی آنها، معلمان بوده و شهدا تربیت‌یافته معلمانی مثل شما هستند.

وی با اشاره به عملیات بزرگ نظامی سپاه علیه رژیم صهیونیستی ادامه داد: دشمن به دنبال ادراک‌سازی غلط از عملیات وعده صادق بود و این همه هزینه می‌کند تا واقعیت را وارونه جلوه دهد.

رجبی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا ما را از مسیر پیشرفت و توسعه بازدارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عنصر تعیین کننده در تعلیم و تربیت؛ تعهد است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی عنصری تعیین‌کننده در نظام آموزش و پرورش است.

رجبی بر لزوم توجه به آسیب‌های جامعه تأکید کرد و افزود: معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی مدیران و معلمان مدارس الگوی صالح توسط فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750161

دیگر خبرها

  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند