Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@07:36:14 GMT

علی دایی و کریم باقری در کنار رائول، ژاوی و روماریو

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۵۸۷۳

علی دایی و کریم باقری در کنار رائول، ژاوی و روماریو

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی، به بازیکنان ایرانی حاضر در تیم‌های فوتبال قطر اشاره کرد.

به گزارش مشرق، بخش عربی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در یک نظرسنجی و گزارشی تفصیلی، به انتخاب بهترین باشگاه تاریخ فوتبال قطر پرداخته و افتخارات پنج باشگاه برتر این کشور و نیز ستاره های نامدار در تاریخ آنها را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش باشگاه‌های السد، العربی، الدحیل، الغرافه و الریان به عنوان برترین و پرافتخارترین باشگاه‌های تاریخ فوتبال قطر معرفی شده‌اند.

سایت AFC در این گزارش با اشاره به افتخارات و تاریخچه باشگاه السد قطر، به نام‌های بزرگ و بازیکنان تاریخ‌سازی اشاره کرده که زمانی پیراهن این تیم را بر تن کرده‌اند. این سایت نوشت: بسیاری از ستاره‌های بزرگ تاریخ فوتبال جهان، پیراهن السد را بر تن کرده‌اند که از این بین می‌توان به روماریوی برزیلی اشاره کرد؛ ستاره‌ای که البته تنها ۱۰۰ روز عضو باشگاه بود.

بیشتر بخوانید:

۴ گل دایی در میان لحظات جادویی AFC

در میان دیگر ستاره‌های تاریخ فوتبال جهان که به السد پیوستند، می‌توان به نام رائول گونسالس، ژاوی هرناندس، عبدی پله غنایی، علی دایی و کریم باقری ایرانی و یونس محمود عراقی اشاره کرد. یوسف شیبو، بوشعیب المبارکی و حسین عموته مراکشی هم از دیگر بازیکنان تاریخ باشگاه بودند. این ستاره‌ها از بازیکنان تاثیرگذار در تاریخ باشگاه السد به شمار می‌روند.

در بخش معرفی باشگاه العربی که مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار دارد نیز آمده است: گابریل باتیستوتا ستاره صاحب‌نام آرژانتینی تصمیم گرفت العربی، آخرین باشگاه فوتبالش باشد و به همراه این تیم، عنوان آقای گلی لیگ قطر را به دست آورد. همانطور که بسیاری از ستاره‌های فوتبال جهان از جمله اشتفان افنبرگ، جواد نکونام و همچنین هموطنش خداداد عزیزی برای این تیم بازی کردند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم علی دایی کریم باقری السد قطر رائول گونزالس تاریخ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری