Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ رضا زارع به ایرنا گفت: دلیل این امر، علاوه بر اجرای طرح‌های ترافیکی، کاهش تردد ناشی از شیوع کرونا بود.

وی افزود: در این مدت همچنین با کاهش ۴۲ درصدی جرحی‌های سوانح رانندگی در یزد روبرو بودیم.

زارع، میانگین سرعت در یزد را ۹۰ کیلومتر (۳۰ کیلومتر بیشتر از حدمجاز) اعلام کرد و ادامه داد: خودرویی را توقیف کرده‌ایم که در معابر درون شهری با سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت تردد می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته سرپرست پلیس راهور استان یزد، همین سرعت بالا باعث افزایش ۱۲ درصدی فوتی‌های عابران پیاده در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ بود.

وی از جابجایی تدریجی برخی دوربین‌های کنترل سرعت خبر داد و اضافه کرد: این دوربین‌ها برخی نقاطی که نیازی به آن نیست به مناطق حادثه‌سازی چون زیرگذرها منتقل می‌شود.

زارع گفت: روزانه به طور میانگین برای ۱۰۰ راننده متخلف، پیامک اخطار ارسال می‌شود. خودرو آن دسته از رانندگانی که پس از دریافت پیامک اخطار مراجعه نکنند، در هر نقطه از کشور که باشند، توقیف می‌شود.

کد خبر 521537 برچسب‌ها استان یزد كرونا در ايران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد كرونا در ايران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)



منبع:پیج raywebsys

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ساخت خودرو های لوکس BMW توسط ربات (فیلم) چگونگی تمیز کردن شیشه عینک با فناوری جدید (فیلم) جزئیات حیرت انگیز از ساخت مسجد سه‌بعدی در عربستان توسط بن سلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت