Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان بعد از صدور مجوز ستاد مبارزه با کرونا چند بازی دوستانه برگزار کرده و قرار است این تیم اصفهانی در آخرین دیدار  تدارکاتی خود به مصاف تیم فجر شهید سپاسی برود تا با آمادگی کامل روانه مسابقات شود.

طبق برنامه آخرین بازی دوستانه زردپوشان اصفهانی قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال، دوم تیرماه خواهد بود و سپس آن‌ها آماده رویارویی با حریفان خود می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این تیم سپاهان امروز برای دومین مرتبه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ذوب آهن همشهری خود می‌رود.  

بیشتر بخوانید:

دومین دربی دوستانه اصفهان در نقش جهان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان بازی دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی