Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش به درختان رحم_کنیم که به همت اپلیکیشن کتابته راه‌اندازی شده است طی یک هفته ۸ هزار دقیقه‌ مطالعه را ثبت و از قطع ۷۷۵ درخت جلوگیری کرد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، همزمان با روز جهانی محیط زیست و به یاد درختان سوخته در زاگرس، اپلیکیشن کتاب‌خوانی «کتابته» برای جلوگیری از قطع درختان و گسترش فرهنگ کتاب‌ الکترونیک پویش #به درختان رحم_کنیم رابر پا کرده که تا شنبه 24 خرداد ماه، در مجموع با هدیه دادن 15515 کتاب، بیش از ۸۰۰۰ دقیقه مطالعه را ثبت و مطابق آمار جهانی، از قطع حدود ۷۷۵ درخت جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانید با پیوستن به پویش #به درختان رحم_کنیم ، ۶ کتاب الکترونیکی رایگان از کتابته دریافت کنید و با هدیه دادن آن‌ها به دوستانتان چند نفر را با فرصت مطالعه کتاب الکترونیک آشنا کنید.

احمدرضا احمدی، مهتاب کرامتی، الهام پاوه‌نژاد، سوگل طهماسبی، امیرشهاب رضویان، قربان نجفی، بهزاد خداویسی، همایون اسعدیان، محمدعلی بهمنی، دکتر محمدرضا عمرانی، محمد قاسم‌زاده، دکتریدالله داج، محمد صوفی، بابک بادکوبه، کورش سلیمانی، فرخنده جبارزادگان، بهتاش صناعی‌ها، توماج دانش بهزادی، مهیار علیزاده، دکتر شراره جلالی، مهسا ملک‌مرزبان، بیژن میرباقری، جابر قاسمعلی

از جمله چهره‌های فرهنگی هستند که تا کنون به این پویش پیوسته‌اند.

برای پیوستن به این پویش و دریافت رایگان کتاب‌ها، کلمه zagros را به شماره 30004747479400 ارسال کنید و با مراجعه به کتابته برای دوستانتان هدیه بفرستید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز جهانی محیط زیست احمد رضا احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط ابر‌های بارور در بیابان‌های عربستان (فیلم) سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم) تله‌کابین با سرنشینان در آنتالیا سقوط کرد / ۸ نفر کشته و زخمی شدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • این میوه از افسردگی جلوگیری می‌کند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود