Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت:تیمی برای بررسی وضعیت بیمارستان های اصفهان به خصوص در زمینه بیمارستان کودکان را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و ششمین صحن علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه، مدیریت شهری همکاری و همدلی و مشارکت خوبی در استان دارد که واقعا باید از این موضوع تشکر ویژه داشت، اظهار کرد: کرونا متاسفانه پایان نیافته است و در هفته های آینده احتمالا باید شاهد موج جدیدی در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما نیازمند همکاری و همراهی هستیم. 

استاندار اصفهان ادامه داد: یکی از مشاغل آسیب دیده تورهای مسافرتی و کردشگری، کارگران ساختمانی و فصلی و... همگی آسیبی است که کرونا برای ما داشته است.با وجود تحریم های ناجوانمردانه دولت مستضعفین و نیازمندان را فراموش نکرده است.

رضایی تصریح کرد: برای پساکرونا تیم هایی تشکیل داده ایم، که به ریاست سازمان برنامه و بودجه و با همکاری مشاورین جوان استانداری و اتاق بازرگانی و مباحث امینی در حال فعالیت هستند تا بتوانیم یک پکیج عالی داشته باشیم و در کشور بتوانیم به عنوان یک الگو قرار بگیریم و قطعا اگر دیدگاه های مختلف جمع بندی شود می تواند از نقاط ضعف کمتری برخوردار باشد.

وی تاکید  کرد: برای پساکرونا صرفا به مسائل اقتصادی نباید پرداخت بلکه طرح های فرهنگی و اجتماعی هم باید داشته باشیم.  وجود طرح های اجتماعی نیز باید جدی گرفته شود. 

استاندار اصفهان خطاب به شهردار اصفهان اظهار  کرد: از همین امروز پروتکل های سخت گیرانه تری برای مترو ، اتوبوس و تاکسی ایجاد شود. نگرانی ما این است که مسافرینی از شهرهای کشور به سوی اصفهان می آیند به خصوص از شهرهای گرمسیری ما ورود به اصفهان داریم و تمنا و خواهش دارم از همین امروز در اتوبوس ها و مترو پروتکل ها سختگیرانه تر شوند.

رضایی تصریح کرد: حمایت از مشاغل آسیب دیده فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار دهید، اصفهان شهری با اصالت است و هویت ایرانی اسلامی آن و با وجود جهان شهری اصفهان نیازمند. دیدگاه جهانی داریم و بایستی شهرداری ،شورای شهر به همه ابعاد آن بپردازد.

وی ادامه داد: تیمی برای بررسی وضعیت بیمارستان های اصفهان به خصوص در زمینه بیمارستان کودکان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

استاندار اصفهان ادامه داد: اصفهان را شهری برای سکونت، فراغت و فعالیت می دانم ما با زاینده رود برای حفظ تمدن اصفهان و فلات مرکزی ایران تلاش می کنیم و همچنان آب دغدغه اصلی اصفهان و من به عنوان استاندار خواهد بود. 

رضایی گفت: ما در خصوص آب باید متحد و منسجم و هماهنگی داشته باشیم و باید با برادران دیگر استان ها هماهنگ باشیم و در این زمینه هماهنگ هستیم.یکدلی و هماهنگی در مدیریت شهری اتفاق خوبی است و باید حفظ شود.

وی تاکید کرد: شهروند مداری، عدالت محوری ، ارزشمداری، تخصصگرایی را سرلوحه کارهای خود می‌دانیم .۳۰ درصد حضور بانوان را در تلاش هستیم تا محقق کنیم و بر این مسئله فائق خواهیم آمد .

استاندار اصفهان ادامه داد: شهرداری کمتر بر روی موضوع سرمایه گذاری خارجی تاکید کرده است، هرچند وضعیت مناسبی نداریم ولی باید در این زمینه تلاش کنیم.تعامل بیشتری با شورای عالی استان ها و مجلس شورای اسلامی داشته باشید و این موضوع در توان شورای شهر اصفهان است تا شورای عالی استان ها را نیز فعال تر باشند تا توسعه شهر اصفهان بهتر رقم بخورد .

رضایی گفت: تنظیم گزارش سرمایه اجتماعی شهر بحث بسیار مهمی است. کارهای زیبا و زیربنایی شهر کمتر در دید مردم است ، اما با توجه به اینکه این مسائل باید در دید مردم قرار گیرد به طرق مختلف باید به سمع و نظر کردم برسد.

وی اظهار کرد: برای حمایت از سرمایه گذاری های دانش بنیان کار بسیار بزرگی در استان اصفهان آغاز شده است و کارگروه حمایت از سرمایه گذاری های دانش بنیان در شهر یا حمایت دانشگاه ها و شهرک علمی تحقیقاتی 

استاندار اصفهان ادامه داد: نظام شهرسازی و معماری با رویکرد هویت ایرانی و اسلامی می تواند از جمله موارد مهم شهر اصفهان باشد. شهرهوشمند و دولت الکترونیک متاسفانه مورد نقد است و در کرونا ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم هرچند که گام های مهمی برداشته شد.

رضایی تاکید کرد: نداشتن مینی بوس و ون در شهر اصفهان نیاز اساسی است و در این زمینه یک اقدام اساسی داشته باشید. 

وی ادامه داد: برنامه خاصی برای ورودی های شهر اصفهان داشته باشید. ورودی جنوبی اصفهان برای شهر زشت است که ورودی جنوبی اصفهان مانند خرابه ای باشد.

استاندار اصفهان گفت: رینگ چهارم فقط متعلق به شهر اصفهان نیست ، البته شهر اصفهان باید کمک بیشتری داشته باشد. قطارهای حومه ای شهر اصفهان نیز در این زمینه نیاز اساسی به حساب می آیند. 

رضایی تصریح کرد: محورهای دوچرخه سواری را در شهر اصفهان در دستور کار قرار دهید. دوچرخه سواری موجب شهروندان سالم خواهد شد.

وی گفت: برای ورود و خروج ورزشگاه نقش جهان دچار مشکل خواهیم شد و باید روی آن تدابیری اندیشه کنید. 

استاندار اصفهان ادامه داد: آموزش ترافیک را یکی از مسائل اصلی شهر اصفهان و مدیریت شهری می دانم که می تواند یکی از مشکلات شهری را بهبود ببخشد. نهایت همکاری را با صاحبان صنایع داشته باشید تا جهش تولید در اصفهان سریع به پیش برود.

رضایی ادامه داد : وضعیت مسکن و اجاره مسکن مناسب نیست و برای همین موضوع تیمی تشکیل شد که از وضعیت اجاره بها گزارشی ارائه کنند تا بررسی ها در این زمینه آغاز شود.

وی گفت: از حاشیه سازی و افتادن در حاشیه ها جلوگیری کنیم، مسائل هماهنگی را سر لوحه کار قرار دهیم ، پروژه های ماندگاری که ساخته می شود قطعا یاد شما را زنده نگه داشته خواهد شد.

استاندار اصفهان گفت: صحبت هایی با رییس بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان هشت ماده ای امام(ره) داشته ایم که ۲۵۰۰ شغل برای سال ۹۹ برای خانواده بد سرپرست و بی سرپرست را دنبال کرده ایم.

رضایی ادامه داد: ایجاد شادی در اصفهان از نکات مهم است البته با رعایت خطوط قرمز چه بی شک آن را باید دنبال کرد. 

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پدافند غیرعامل شهر اصفهان بسیار مهم است و من نگران بازار اصفهان و آتش سوزی در آن هستم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا استاندار اصفهان ادامه دستور کار قرار داشته باشید شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان