Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@02:29:22 GMT

توبیخ مولر توسط بایرن، پس از انتقاد از خرید هاورتز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۶۴۲۳

توبیخ مولر توسط بایرن، پس از انتقاد از خرید هاورتز

حسن صالح حمیدزیچ از توماس مولر ستاره این تیم به خاطر صحبت‌های اخیرش درباره شایعات خرید کای هاورتز توسط بایرن مونیخ به شدت انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صحبتهای اخیر توماس مولر ستاره بایرن مونیخ درباره شایعات مطرح شده مبنی بر تلاش بایرن برای خرید کای هاورتز پدیده بایر لورکوزن، حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن از ستاره کهنه‌کار این تیم به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مولر روز چهارشنبه و بعد از پیروزی 2-1 بایرن مقابل آینتراخت فرانکفورت در نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان، از شایعات درباره تلاش تیمش برای خرید کای هاورتز انتقاد کرده و با اشاره به وضعیت مالی بغرنج باشگاه در نتیجه بحران کرونا گفت منطق پشت تلاش برای خرید هاورتز را درک نمی‌کند. مولر گفته بود حالا که بازیکنان بایرن مجبورند دستمزد خود را کاهش دهند، تلاش برای خرید هاورتز با مبالغ کلان چه معنایی می‌دهد؟

 

حمیدزیچ حالا با انتقاد از توماس مولر بابت این اظهارات گفت:" بعد از بازی ما در نیمه‌نهایی جام حذفی، توماس که احتمالا از عملکرد تیم ناراحت بوده کلماتی به زبان آورده که درست نبوده. او برای بیان مطالبش راه درستی را انتخاب نکرده".

 

 

مدیر ورزشی بایرن مونیخ در ادامه گفتگویش با اسکای آلمان گفت:" ما یک روز بعد راجع به این مساله با توماس صحبت کردیم. من و او با هم جلسه‌ای داشتیم و من به او متذکر شدم که کارش درست نبوده. توماس این را درک کرد. او پسر خیلی خیلی باهوشی است. و یک فوتبالیست خیلی خیلی باهوش".

 

 

بایرن مونیخ توماس مولر بایرلورکوزن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ توماس مولر بایرلورکوزن بایرن مونیخ توماس مولر برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پایان مذاکرات: بایرن گزینه عجیبش را کنار گذاشت
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد