Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:14:21 GMT

باید از امتیازِ بازی خانگی نهایت استفاده را ببریم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۶۵۴۴

باید از امتیازِ بازی خانگی نهایت استفاده را ببریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از آخرین شرایط تیمش قبل از برگزاری اولین فینال لیگ برتر فوتسال مقابل مس سونگون می گوید.

حمید بیغم در گفت وگو با ایسنا، اظها کرد: بعد از انجام تست های مربوط به کرونا و منفی بودن آن، از ۷ خرداد تمرینات خود را به صورت مستمر آغاز کردیم و تا کنون مشکل خاصی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدرضا سنگ سفیدیِ مصدوم، چند روزی است که در کنار تیم تمرین می‌کند و تا کنون مشکل خاصی نداشته است.

وی افزود: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و می توان گفت آماده هستیم تا بازی خوبی در فینال مقابل مس سونگون به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص وضعیت فالکون دروازه بان تیمش، گفت: الکس فالکون تمرینات خود را به خوبی انجام داده و شرایط خوبی دارد و در طی تمرینات نیز هر روز بهتر می‌شود و امیدواریم در روز مسابقه نیز در بهترین شرایط خود باشد.

وی با اشاره به غیبت حسن زاده، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل ۳ کارتی بودن، علی اصغر حسن زاده محروم است و نمی توانیم او را در بازی نخست در اختیار داشته باشیم.

بیغم تصریح کرد: دو تیم گیتی پسند و مس سونگون که به فینال این فصل از لیگ برتر راه یافتند از تیم های بزرگ و مدعی لیگ برتر هستند، شرایط هر دو تیم با توجه به شرایط تعطیلی و بحث کرونا یکسان است. فرصت تمرین برای دو تیم یکسان است و کسب نتیجه بهتر به وضعیت بازیکنان و نحوه تمرینات باز می گردد. خوشبختانه بازی اول در اصفهان است و باید از امتیاز بازی خانگی نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال حمید بی غم تیم فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر