Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:10:14 GMT

حضور در لیگ برتر، چالش متفاوتی برای سانچو است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۶۵۹۷

حضور در لیگ برتر، چالش متفاوتی برای سانچو است

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که بازگشت جیدون سانچو به لیگ برتر، می تواند موقعیت های متفاوتی برای او ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، سانچو این فصل هم نمایش های درخشانی در ترکیب دورتموند داشت و در 29 بازی برای این تیم، 17 گل زد و 17 پاس گل داد. همین باعث شده تا اکنون باشگاه های زیادی از جمله چلسی و منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن این ملی پوش انگلیسی هستند؛ انتقالی که انتظار می رود بیش از 100 میلیون یورو هزینه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، ساوت‌گیت معتقد است که جدا از اینکه سانچو چه تصمیمی بگیرد، در شرایط خوبی برای پیشرفت قرار دارد و بازگشت به انگلیس را هم چالش مفیدی برای او می داند.

 

 

سرمربی سه شیرها به اسکای اسپورتس گفت:" از منظر شخصی، برای انگلیس، هر مسیری که او طی کند، مثبت است. او بری دورتموند بازی می کند. کادر فنی این تیم به خوبی از او مراقبت می کند و توصیه خوبی به او می کنند. اگر او در دورتموند بماند، اتفاق ناامیدکننده ای برای ما نیست اما اگر او را در لیگ برتر ببینیم که فرصت های متفاوتی برای او به همراه داشت، خواهیم دید که او در محیط متفاوت چطور عمل می کند و چطور تطبیق پیدا می کند.

مهمترین مسئله این است که او به طور دائم بازی کند. در سن او، مهم است که او یاد بگیرد و پیشرفت کند. مسئله کلیدی این است که او باید فوتبال بازی کند. زیبای حضور او در دورتموند این است که او دائما بازی می کند و در تیمی بازی می کند که همیشه انتظار می رود در سطح مشخصی باشد.

بازی در چمپیونزلیگ نیز مسئله مهم دیگری است و اینکه نیاز دارند تا پایان فصل بایرن مونیخ را به چالش بکشند. حضور در لیگ برتر چالش متفاوتی برای او به همراه خواهد داشت؛ این لیگ، از نظر کیفیت، اندکی پرفشارتر است."

بروسیا دورتموند جیدون سانچو تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند جیدون سانچو تیم ملی انگلیس لیگ برتر برای او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ گل‌های منچسترسیتی را رقم زدند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست کد خبر 748919

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏