Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان گفت: خانواده‌های کردستانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از بازگشایی مهدهای کودک استقبالی نکردند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

محسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از بازگشایی مهدهای کودک استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: مهد کودک‌های کردستان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته 145 مهدکودک شهری و مناطق حاشیه‌نشین در استان کردستان بازگشایی شده‌اند، افزود: پروتکل بازگشایی مهدهای کودک برای اجرا به همه مدیران مهدها ابلاغ شده است،

معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان خاطرنشان کرد: مهد کودک‌ها به‌دلیل اینکه وضعیت کرونا در سنندج قرمز بوده با یک‌سوم ظرفیت فعالیت خود را آغاز کرده اما یک‌سوم که سهل است بلکه یک پنجاهم ظرفیت هم استقبال و مراجع نداشته است.

پروتکل بازگشایی مهدهای کودک از سوی بهزیستی ابلاغ شدبازگشایی مهدهای کودک از 24 خرداد؛ اولویت با کودکان دارای والدین شاغل است

شجاعی اظهار کرد: 180 مهد روستایی استان نیز به‌دلیل استقبال کم خانواده‌ها، بازگشایی نشده و احتمال تعطلی کلی هم پیش‌بینی شده است.

گفتنی است؛ پیرو مصوبه 17 خردادماه جاری ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس‌جمهور مبنی بر بازگشایی مهدهای‌کودک از 24 خرداد ، سازمان بهزیستی کشور ضمن تأکید بر رعایت ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که علاوه‌بر رعایت این ضوابط، مهدها موظف به انجام و رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی هستند که این تصمیم در استان کردستان مورد استقبال خانواده‌ها قرار نگرفت.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بازگشایی مهدهای کودک خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند