Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ مکی از شناسایی و دستگیری عامل اخاذی در اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر تهدید و اخاذی در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فردی ناشناس، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام‌قضائی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات فنی و تخصصی توسط پلیس فتا شهرستان دهلران انجام و متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی و دستگیر شد.

مکی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با روبه‌رو شدن با ادله کافی به بزه ارتکابی معترف و اظهار داشت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با شاکی پرونده آشنا و پس از جلب اعتماد وی به بهانه دوستی اقدام به دریافت تصاویر خصوصی کرده و سپس به دلیل شرایط مالی و همچنین سوء استفاده‌های اخلاقی اقدام به تهدید انتشار این تصاویر کرده است.

دستگیری عامل اخاذی اینستاگرام در شهرستان دهلران

او بیان کرد: براساس قانون مجازات اسلامی هر فردی به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی صوت، تصویر و یا فیلم خصوصی یا خانوادگی و یا اسرار دیگران را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر و در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از ۹۱ روز تا دو سال یا جزای نقدی از ۵ میلیون تا ۴۰ میلیون ریال و یا به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی پلیس پلیس فتا اینستاگرام قانون فیلم هتک حیثیت اخبار حوادث عکس اینستاگرام انتشار عکس های خصوصی شیطان حوادث دهلران دام پلیس افتاد اخبار ایلام فیلم قتل عکس مرد فضای مجازی ایران دختر اخبار تهران حوادث تهران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران

ایسنا/ایلام مدیر جهاد کشاورزی دهلران ضمن اشاره به رکورد تاریخی تولید کلزا در شهرستان دهلران گفت: امسال بیش از ۱۹ هزارتن دانه روغنی از مزارع کلزا تولید شده که این میزان در طول تاریخ کشاورزی شهرستان دهلران بی سابقه است.

«جلال یوسفی» در گفت‌وگو با ایسنا از آغاز برداشت محصول استراتژیک گندم از مزارع آبی و دیم شهرستان دهلران خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری  ۶۷ هزار هکتار از اراضی زراعی  شهرستان به کشت گندم اختصاص یافته است.
مدیر جهاد کشاورزی دهلران عنوان کرد: تا امروز بیش از ۲۵ هزار تن  از این مزارع استحصال گردیده که پیش‌بینی می‌شود  این میزان به ۲۳۰ هزار تن برسد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ مرکز خرید فعال در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان منطقه است و همچنین هماهنگی‌های لازم به منظور تامین سوخت کمباین‌ها و انجام معاینه فنی انجام گرفته است.
یوسفی افزود: در حال حاضر ۲۵۰ کمباین در مزارع شهرستان جهت برداشت محصول مشغول فعالیت هستند و هماهنگی‌های لازم برای ورود کمباین‌های  بیشتر به منطقه صورت گرفته  که بزودی در شهرستان مستقر خواهند شد و با توجه به اینکه نرخ برداشت غلات توسط کمباین از همان روزهای ابتدایی برداشت به طرق  مختلف به سمع کشاورزان و کمباین داران رسیده است، کشاورزان عزیز می توانند در صورت مشاهده  هرگونه تخلف به جهاد کشاورزی مراجعه  تا از طریق مراجع قانونی و تعزیرات حکومتی  برخورد گردد.
مدیر جهاد کشاورزی دهلران  ضمن اشاره به رکورد تاریخی تولید کلزا  در این شهرستان بیان کرد: امسال بیش از ۱۹ هزارتن دانه روغنی از مزارع  کلزا تولید شده است که این میزان در طول تاریخ  کشاورزی شهرستان دهلران بی‌سابقه است.
یوسفی در پایان با تاکید بر صدمات جبران ناپذیر آتش زدن بقایا از کشاورزان تاکید کرد و گفت: با توجه به تاثیرات مخرب این عمل بر کاهش جذب عناصر غذایی توسط ریشه، کاهش ظرفیت نگهداری آب، کاهش میکروارگانیسم‌های مفید خاک و همچنین افزایش فشردگی و سله بندی خاک(سفت شدن بافت خاک) از سوزاندن کاه و کلش و بقایای گیاهی در مزارع جداً خودداری نمایند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک