Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: ایجاد واحد تولیدی چیپس میوه و سبزیجات خشک اصفهان باعث اشتغال‌زایی و تأمین کالاهای کاملاً بهداشتی و حرکت جدیدی در عرصه اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز_یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹_ در آئین بهره برداری از نخستین واحد تولیدی چیپس میوه و سبزیجات خشک اصفهان اظهار کرد: امیدواریم «هر یکشنبه یک افتتاح» باعث ایجاد تحول در عرصه تولید و فعالیت‌های اقتصادی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از راه اندازی نخستین واحد تولیدی چیپس، میوه و سبزیجات خشک اصفهان تصریح کرد: در این مجموعه خشک کردن میوه‌هایی که می‌تواند در حوزه‌هایی همچون کشاورزی و اقتصادی اثرات مهمی داشته باشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: میوه‌هایی که در مواقعی از سال نوع تازه آن وجود ندارد، می‌توان از میوه‌های خشک شده استفاده و چرخه جدیدی برای تولید و حمایت از باغداران و کشاورزان ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه باعث اشتغالزایی و تأمین کالاهای کاملاً بهداشتی است که حرکت جدیدی در عرصه اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

نوروزی افزود: این اقدام با حمایت و ایده‌پردازی شرکت‌های دانش بنیان اتفاق افتاده و باعث خشنودی است که جوانان در این عرصه‌ها حضور یافته‌اند.

کد خبر 428681

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان کلانشهر پروژه های شهری میدان مرکزی میوه و تره بار سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان حمایت از تولیدات داخلی اشتغالزایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحد تولیدی چیپس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است

داوری  در حاشیه برگزاری سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین در سمنان گفت: شرایط آثار و بناهای تاریخی در دوره معاصر با توجه به تغییرات اقلیمی نسبت به دوره‌های تاریخی گذشته دچار بحران‌های گوناگونی شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به بحث فرونشست‌ها در آثار و بناهای تاریخی از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، اضافه کرد: تغییرات اقلیمی و بحران‌های طبیعی مانند پدیده فرونشست‌ بناهای تاریخی را با موضوعی تخریب‌کننده‌ مواجه کرده است، بنابراین عزمی راسخ و جدی لازم است تا از بناها با افزایش تاب‌آوری و استحکام‌بخشی، در برابر تهدیدهای طبیعی محافظت کرد.

وی با اشاره به برگزاری سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین، گفت: این سمینار رویکری در مسیر تحقق وظیفه ذاتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۳ برای رسیدگی به موضوع فرونشست‌ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه