Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:44:08 GMT

جدال بر سر آب با تفنگ بادی یک قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۶۸۰۴

جدال بر سر آب با تفنگ بادی یک قربانی گرفت

ایسنا/یزد اختلاف بر سر آبیاری در روستای سرو سفلی شهرستان اردکان منجر به قربانی شدن پیرمرد ۶۰ ساله شد.

در حادثه‌ای مرگبار به خاطر اختلافات بر سر آب و ملکِ کشاورزی، حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز ۲۵ خردادماه در روستای سروسفلی، یک پیرمرد ۶۰ ساله بر اثر شلیک گلوله تفنگ بادی کپسولی کشته شد.

به گفته اهالی این روستا، مقتول صبح امروز با یکی از باغداران بر سر آب درگیر شده و پس از آن به خودرو شخصی وی حمله و به آن خسارت وارد می‌کند که باعث بالا گرفتن جدال بین طرفین می‌شود و نهایتاً قاتل با شلیک اسلحه از ناحیه سر مقتول را به کام مرگ می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش روستاییان، قاتل که خود نیز یکی از اهالی روستای سرو سفلی بوده، پس از آن فوراً با اورژانس و پاسگاه انتظامی عقدا تماس می‌گیرد و طبق اخبار واصله، انگیزه خود را ترس و دفاع از خود عنوان کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث قتل اردکان آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست نفراتش می‌بیند، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه گازوویک مقابل تیم رده ششمی کریلیا سووتوف سامارا قرار خواهد گرفت.

محمد قربانی که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل روستوف و دینامو مسکو در ترکیب اولیه اورنبورگ حضور داشته، امروز هم در جمع 11 نفر اصلی برابر کریلیا سووتوف سامارا دیده می‌شود.

هافبک ایرانی برنتفورد که در فصل جار لیگ برتر روسیه 7 بازی انجام داده و در روسیه کاپ هم سه بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، امیدوار است امروز همراه تیمش به برتری دست پیدا کند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

تیم فوتبال اورنبورگ در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل لیگ برتر روسیه، 26 امتیازی و تیم چهاردهم جدول این رقابت‌ها است که در صورت برتری مقابل سامارا فرصت صعود دو تا چهار پله‌ای و دوری از جمع گزینه‌های سقوط را دارد.

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن رودخانه در روستای برمزید و خنجوک
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب