Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به اردکانیان وزیر نیرو خواستار اختصاص 20 میلیارد تومان به تقویت زیرساخت‌های شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده آق‌قلا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری امروز در دیدار حضوری با اردکانیان وزیر نیرو، طی نامه‌ کتبی با بیان مسائل و مشکلات حوزه برق این استان و همچنین با تاکید بر اجرای مصوبه هیات وزیران در استقلال برق منطقه‌ای استان گلستان از استان مازندران خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: استقلال برق منطقه‎ای استان گلستان از مازندران که در جلسه مورخ 18 شهریور 1394 به تصویب هیئت وزیران رسیده تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نامه با اشاره به خسارت سیل به زیرساخت‌ها شبکه برق آق‌قلا خاطرنشان کرد: مبلغ 2 میلیارد تومان برای تقویت و مقاوم‎سازی زیرساخت‎های شبکه توزیع برق آق‎قلا که در سیل 1398 آسیب فراوان دیده است، اختصاص یابد.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه نامه به وزیر نیرو بر اهتمام ویژه به لایروبی رودخانه‎های استان به خصوص گرگانرود تاکید کرد و یادآور شد: متاسفانه براساس پژوهش‎های صورت گرفته، سهل‎انگاری سال‌های گذشته در لایروبی رودخانه‌های استان، نقش تخریبی فراوان در چند سال گذشته داشته است.
گفتنی است شبکه برق‌رسانی شهرستان آق‌‎قلا که زیرساخت‎های آن در سیل مخرب سال گذشته، با آسیب‎های شدیدی مواجه شد برای همین توجه وزارت نیرو بیش از پیش است.
از طرفی شبکه توزیع برق استان به‎دلیل اینکه زیرمجموعه برق منطقه‎ای استان مازندران قرار دارد، تاکنون نارضایتی‎های فراوانی را هم در زمینه تخصیص اعتبارات لازمه و هم در فصل گرما، به‎دلیل خاموشی‎های مکرر که بیشتر متوجه شهروندان گلستان می‌شود، از سوی کارکنان صنعت برق استان و مردم عزیز استان به‎همراه داشته است.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان گلستان گرگان وزیر نیرو مجلس شورای اسلامی استان گلستان گرگان وزیر نیرو غلامرضا منتظری نماینده گرگان نماینده گرگان در مجلس اردکانیان نماینده گرگان و آق قلا برق گلستان استقلال برق منطقه ای گلستان برق مازندران شبکه توزیع برق وزیر نیرو آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان

               به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: در حال حاضر شهر‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستا‌های ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهرمند هستند. 

 او گفت: در حال حاضر هزار و ۶١٠ کیلومتر شبکه توزیع و ٧۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ١٠ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ورود میلیون‌ها لیتر فاضلاب به رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آب زیرزمینی باعث آلودگی شدید و خطرناک محیط زندگی انسان و سایر موجودات زنده می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال دفع حجم بالایی از آلاینده‌ها، مردم را با خطرات بروز بیماری‌ها و اثرات ناخوشایندی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم