Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان گفت: بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی توسط قرارگاه سلامت دانشگاهیان لرستان بین نیازمندان توزیع شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به مواسات و همدلی در دانشگاه‌های استان لرستان اظهار داشت: در راستای طرح مواسات و همدلی از همان روزهای آغاز طرح در دانشگاه‌های استان لرستان قرارگاه استانی سلامت دانشگاهیان با مشارکت روسای دانشگاه‌های استان، مسئولان نهاد رهبری، بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه‌های استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قرارگاه استانی سلامت دانشگاهیان به اسم قاصد نامگذاری شد و در این قرارگاه هماهنگی بسیار خوبی در بین مجموعه‌های دانشگاهی برقرار و در راستای کمک مومنانه و رزمایش همدلی اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

136 هزار بسته معیشتی در رزمایش مومنانه استان خراسان جنوبی توزیع شدآغاز هشتمین مرحله کمک مومنانه سپاه گرگان؛ 29000 خانوار بسته معیشتی گرفتندادامه ‌کمک‌های مومنانه در اصفهان / توزیع 1100 بسته معیشتی کانون مداحان بین نیازمندان + فیلم

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان عنوان کرد: تهیه و توزیع ژل ضد عفونی، ماسک و شیلد جهت استفاده کادر درمانی بیمارستان‌های استان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و همچنین تهیه و توزیع کارت هدیه بین همکاران شرکتی دانشگاه که به دلیل شیوع ویروس کرونا متضرر شده بودند از جمله اقدامات قرارگاه استانی سلامت دانشگاهیان در استان لرستان بوده است.

وی بیان کرد: خدمات مشاوره‌ای رایگان در سطح دانشگاه‌های استان، مساعدت و همکاران و اساتید دغدغه‌مند در امر ساخت و بازسازی منازل مسکونی نیازمندان و همچنین ارائه مقالات علمی در مهار ویروس از دیگر اقداماتی بود که در این قرارگاه انجام گرفت.

انتهای پیام645/ ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های استان لرستان سلامت دانشگاهیان بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های قم همزمان با  سراسر کشور امروز یکشنبه در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع کردند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود