Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:47:18 GMT

حادثه رانندگی در اصفهان جان سه عضو یک خانواده را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۶۹۹۵

حادثه رانندگی در اصفهان جان سه عضو یک خانواده را گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ حسین پورقیصری رییس پلیس راه استان اصفهان گفت : ماموران پلیس راه "اصفهان-شیراز" از یک تصادف منجر به فوت در  جاده  طالخونچه ( در جنوب اصفهان و در محدوده شهرستان مبارکه ) مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری پژو ۲۰۶ با سمند تصادف کرده بود که  سرنشینان ۲۰۶ که یک مادر و ۲ فرزند ۱۲ و ۱۴ ساله اش بودند در دم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بی احتیاطی و انحراف به چپ راننده ۲۰۶ را علت این حادثه رانندگی اعلام کردند.

 همچنین فرمانده انتظامی نایین از کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند روز یکشنبه به ایرنا گفت: ماموران انتظامی  نایین در بازرسی از سه دستگاه کامیون حامل بار برنج، یک دستگاه تلوزیون ال ای دی، ۲ دستگاه پلی استیشن، ۲دستگاه کولر گازی و ۲ دستگاه سشوار خارجی قاچاق که همگی فاقد مدارک قانونی و گمرکی بودند را کشف ضبط کردند.
وی افزود : رانندگان کامیون‌های یاد شده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه