Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:58:46 GMT

برخورد با عاملان نشر فیلم ها در دستور کار پلیس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۷۰۰۱

برخورد با عاملان نشر فیلم ها در دستور کار پلیس

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد پلیس با عاملان انتشار فیلم های سینمایی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در راستای صیانت از حقوق و مالکیت مادی و معنوی تهیه کنندگان سینما و برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز محصولات فرهنگی در فضای مجازی با دستور سردار فرماندهی انتظامی پایتخت و محوریت پلیس فتا تهران بزرگ ، کارگروه ویژه ای جهت اقدام سریع و به موقع با هدف شناسایی مرتکبین و سایتهای انتشار دهنده این محصولات به ریاست سردار هداوند جانشین  فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و با حضور نماینده  شورای عالی تهیه کننده ها و خانه سینما  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد نمایندگان  و وکیل قانونی خانه سینما و شورای عالی تهیه کنندگان برای پیگیری پرونده های قضایی با همکاری پلیس فتا پایتخت اقدام کنند.

در ادامه سردار هداوند با تاکید بر اینکه پلیس فتا با جدیت  موضوع نقض حق مالکیت معنوی را پیگیری کند، بیان داشت:  افرادی که در فضای مجازی با نقض حق مالکیت معنوی اقدام به انتشار محصولات فرهنگی می کنند با هماهنگی قضایی تحت پیگیرد قرار می گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فضای مجازی سینما تهران پلیس فضای مجازی سینما تهران فرهنگی پلیس فتا فیلم های سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر