Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@06:15:43 GMT

برنامه حرفه‌ای استقلال برای سفر به اهواز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۷۱۶۶

برنامه حرفه‌ای استقلال برای سفر به اهواز

خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه استقلال قصد دارند برنامه خاصی را برای سفر اعضای این تیم به اهواز تدارک ببینند. تاریخ انتشار: 14:31 - 25 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۹۲۴

خبرگزاری میزان - هنوز دقیقا معلوم نیست بازی استقلال و فولاد خوزستان در اهواز برگزار می‌شود یا شهر دیگری اما استقلالی‌ها می‌خواهند برای سفر احتمالی به اهواز، پرواز چارتر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی معوقه با فولاد برای استقلال بسیار مهم است و حتی می‌تواند این تیم را به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال برساند. به همین دلیل استقلالی‌ها در اندیشه یک سفر راحت و آرام هستند تا با خیالی آسوده به مصاف شاگردان نکونام بروند.

با وجود پرواز چارتر، بازیکنان استقلال با تمرکز بیشتر و خیال راحت‌تری برای مبارزه با کرونا و مسائل بهداشتی، راهی اهواز می‌شوند و مشکل سفر حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: وساطت عضو هیئت مدیره استقلال برای حل مشکل باشگاه و کارگزار سابق

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟