Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسد عبدالهی امروز یکشنبه در جلسه رفع مشکلات شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد، گفت: مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد بررسی و شناسایی شده و در راستای رفع آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی، اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات لازم برای تأمین نیازهای زیرساختی مثل برق، گاز، آب و امثال آن را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار لرستان در ادامه، تصریح کرد: موضوع مجوز پروانه بهره برداری شهرک تخصصی غیردولتی سنگ خرم آباد توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان تا حصول نتیجه پیگیری شود.

عبدالهی، خاطرنشان کرد: به منظور دستیابی به اهداف که همان رفع مشکلات شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد است، دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و مجموعه شرکت‌های شهرک تخصصی با هم همکاری داشته باشند.

وی، افزود: گزارش جامع از اقدامات صورت گرفته تهیه و به دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان ارائه شود.

کد خبر 4949333

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند آتش سوزی جنگل ها گرگان یاسوج سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار