Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@12:48:15 GMT

ورود پلیس به بازار لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۷۳۰۵

ورود پلیس به بازار لوازم خانگی

سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی نظارت بر قیمت کالاهای لوازم خانگی با همکاری اتحادیه مربوط و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این معاونت در نظر دارد با همکاری سازمان و اتحادیه های مربوط بر قیمت اجناس و لوازم خانگی با توجه به وضعیت تولید لوازم خانگی، واردات و نوسانات نرخ مواد اولیه نظارت کند، گفت: متصدیان واحدهای صنفی ملزم هستند مطابق با نرخ مصوب اتحادیه نسبت به افزایش قیمت اجناس اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تاکید کرد: در صورتی که متصدیان واحد های صنفی لوازم خانگی بخواهند خارج از عرف و نرخ اعلامی کالایی را گران تر از قیمت واقعی بفروشند یا احتکار کنند برابر قانون برخورد خواهند شد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: در حال حاضر سقف افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده برای تلویزیون ۲۰ درصد و سایر لوازم خانگی ۲۵درصد اعلام شده است.

سرهنگ مرادی گفت: با نظارت بر قیمت کالاها و جلوگیری از احتکار اجناس، پیش بینی می شود در زمینه تأمین کالا در بازار کمبودی نداشته باشیم و کالاها و لوازم خانگی مورد نیاز با قیمت های مناسب در بازار عرضه و نیازمندی مصرف کنندگان تأمین شود.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1399386

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس لوازم خانگی افزایش قیمت احتکار لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه