Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم، در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از بین اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته «علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی» دانشجو می پذیرد.

داوطلبان تا ۲۱ خرداد فرصت داشتند با ورود به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir در این دوره ثبت نام کنند.

این فرصت تمدید شده است و داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند و یا افرادی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام کرده می توانند در روزهای ۱۵ تا ۱۶ تیرماه نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

بر اساس مصوبه هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموختگان رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی، پس از اتمام دوره و ارائه مدرک تحصیلی به دانشگاه محل خدمت خود، از یک پایه ترفیع تشویقی برخوردار خواهند شد.

تمام داوطلبان می توانند پیش از اقدام به ثبت نام، برنامه آموزشی مصوب رشته علوم حدیث را در سایت دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم مطالعه کنند.

عضویت در هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در هر یک از رشته های تخصصی علوم پزشکی از ضوابط شرکت در آزمون است.

اعضای هیات علمی گروه های عمومی و معارف اسلامی، مشمول این فراخوان نیستند. در شرایط مساوی، اولویت پذیرش با اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی خواهد بود.

شروع به تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی از مهر ۱۳۹۹ و بر اساس تقویم دانشگاهی ابلاغی وزارت بهداشت خواهد بود.

فرایند گزینش و پذیرش دانشجو برای رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی شامل مراحل بررسی و احراز شرایط عمومی داوطلبان، بررسی سوابق علمی داوطلبان واجد شرایط و برگزاری مصاحبه است.

کد خبر 4949339

منبع: مهر

کلیدواژه: اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا امتحانات پایان ترم آموزش مجازی دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کاردانی نظام جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان سنجش دانشگاه های ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس اخلاق و آداب پزشکی رشته علوم حدیث علوم پزشکی ثبت نام هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با عنایت به درخواست های مکرر دانشجویان و موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان ثبت درخواست تغییر محل آزمون در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت دو روز تمدید شد.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند در تاریخ های یاد شده با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آن‌ها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

کد خبر 6099056

دیگر خبرها

  • عین اللهی: حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • افزایش حق الزحمه دستیاران پزشک به ۱۵ میلیون تومان
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی افزایش یافت
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است