Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز امیری گفت:مردم برای رأی تملک اراضی مجاورت سد سیمره زودتر اقدام کنند، مهلت مراجعه را با توجه به روند کند آن، یک ماه دیگر تمدید می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا گودرز امیری در گفت‌وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: ۱۱ روستا از لرستان در مجاورت سد سیمره قرار دارند که سال‌ها برای تملک آن‌ها بین مردم و مجریان سد اختلاف‌نظر وجود داشت، سال گذشته با مساعدت دولت اعتبار مناسبی برای تملک املاک و اراضی اختصاص یافت و چند جلسه نیز برای توافق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درنهایت بین قیمت کارشناسی اختلاف‌نظر وجود داشت که با انتخاب هیئت کارشناسی سه‌نفره متشکل از نماینده مالکین، نماینده کارفرما و مرضی‌الطرفین قیمت‌گذاری انجام و وارد مرحله تملک شد.

معاون عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: مردم برای رأی تملک اراضی مراجعه کرده و ضمن تشکیل پرونده برخی وجوه خود را نیز دریافت نموده‌اند، البته تعدادی نیز مراجعه نکرده‌اند که توصیه می‌کنیم زودتر اقدام کنند، ما نیز مهلت مراجعه را با توجه به روند کند آن، یک ماه دیگر تمدید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: درصورتی‌که مردم برای تملک مراجعه نکنند مجریان سد سیمره، مختار هستند که بر اساس قانون تملک، نسبت به ارزیابی املاک و اراضی و واریز وجوه به صندوق و تملک با هماهنگی دادستانی اقدام نمایند.

امیری گفت: اگر مردم پس از مهلت قانونی مراجعه کردند و درصورتی‌که در دادگاه مدارک لازم ملک آنان تائید شد و بر اساس رأی دادگاه می‌توانند برای دریافت وجه به صندوق مراجعه نمایند.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: برای تسهیل رفت‌وآمد مردم و در صورت امکان و پس از بررسی‌های لازم، مجریان سد یک دفتر نمایندگی در کوهنانی دایر خواهند کرد.

وی با اشاره مجوز برداشت ۲۰۰ میلیون مترمکعب از پشت سد سیمره، عنوان کرد: تخصیص آب را قبلاً اعلام کرده‌اند و در آب منطقه‌ای قابل‌پیگیری بوده و نیاز به سرمایه‌گذار، تشکل و تعاونی‌های آب بران در زمینه احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال دارد.

امیری با اشاره به اینکه سد سیمره فرصتی مناسب برای گردشگری و پرورش ماهی در قفس است، اظهار داشت: سرمایه‌گذار در زمینه آب سد سیمره می‌تواند در اخذ مجوز تخصیص آب به دشت‌های حاصلخیز کوهنانی و رومشکان، ایجاد منطقه نمونه گردشگری، پرورش ماهی در قفس مراجعه کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای تملک سد سیمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: همچنین بهترین زمان تزریق این واکسن برای زنان در سن ۹ تا ۲۶ سالگی و برای مردان ۹ تا ۲۱ سالگی بیان شده است.

دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: متقاضیان این واکسن می‌توانند با در دست داشتن نسخۀ متخصصین بیماری‌های عفونی یا زنان به واحد امور دارویی مدیریت غذا و دارو مراجعه نمایند و پس از دریافت حواله، به داروخانه‌های مشخص شده جهت خرید و دریافت واکسن مراجعه نمایند.

او گفت: ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV، از طریق تماس بین پوست افراد انتقال می‌یابد و معمولا آلودگی در مردان و زنان، علائمی از قبیل سوزش، درد و یا خارش ایجاد نمی‌کند و به همین دلیلی اکثر افراد نسبت به آلودگی خود بی‌اطلاع هستند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: برخی از گونه‌های ویروس می‌توانند منجر به ایجاد زگیل تناسلی و گونه‌های پرخطر عامل ایجاد کننده سرطان دهانه رحم، مقعد و سرطان‌های سر و گردن (خصوصا دهان و حلق) هستند که نیاز به پیشگیری و انجام آزمایش‌های غربال‌گری را ضروری می‌سازد.

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست