Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:14:31 GMT

۸۵ درصد از تعهد اشتغال تهران در سال ۹۸ محقق شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۷۵۳۲

۸۵ درصد از تعهد اشتغال تهران در سال ۹۸ محقق شده است

انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه در شورای اشتغال استان تهران افزود: ویروس کرونا اقتصاد همه دنیا را تحت تاثیر قرار داده و ایران نیز از این موضوع استثنا نبوده است.

وی یادآورشد: ۷۵۰ هزار نفر در کشور برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند از این تعداد ۱۶۰ هزار نفر مربوط به استان تهران است که ۱۱۰ هزار نفر آن مختص پایتخت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی اظهارداشت: در این استان به واسطه آنکه ۶۰ درصد مشاغل در حوزه خدمات است، این حوزه بیشتر تحت تاثیر قرار گرفت و به تبع آن دیگر بخش ها و حوزه ها نیز متاثر شد.

استاندار تهران ضمن ابراز گلایه مندی از عملکرد پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال بر لزوم توجه همگانی به بخش تولید و حمایت از مشاغلی که از کرونا آسیب دیده اند تاکید کرد.

اشتغال استارت آپ ها ثبت نمی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز در ادامه این جلسه گفت: در صورتی که استان تهران بر اساس آمارها نتوانسته عملکرد ۱۰۰ درصدی در اشتغالزایی داشته باشد، به علت ثبت نشدن مشاغلی است که در حوزه آی تی و استارت آپی ایجاد شده است.

حشمت الله عسگری خاطرنشان کرد: هنوز ساز و کار ثبت مشاغل ایجاد شده به تبع آغاز به کار شرکت های استارت آپی ایجاد نشده است و از همین رو آمار مربوط به آن در سامانه های مربوطه ثبت نمی شود.

برچسب‌ها استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران اشتغال زایی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش قدس آنلاین،‌ سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری تهران و فرمانداری تهران.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، گلچینی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمین، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی پیرامون جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است. علاقمندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳