Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد آموزش قرآنی در آستان حسینی از پایان دوره آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، واحد آموزش قرآنی وابسته به شعبه تبلیغات دینی بانوان در آستان امام حسین(علیه السلام) دوازدهمین دوره آموزش تخصصی قرآن کریم به نام «النور» را با استفاده از فناوری شبکه های ارتباطی به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این واحد آموزشی جشن مجازی را به همین منظور از طریق اینترنت برای شرکت کنندگان در این دوره تخصصی برگزار کرد.

 

مسئول این واحد آموزش قرآنی گفت: این جشن با تلاوت یکی از استادان این دوره آموزشی آغاز شد. سپس یکی از مسئولان این واحد درباره تلاش های آستان حسینی به منظور دستیابی به برتری و ایجاد رقابت بین قرآن پژوهان و تمسک به کتاب الهی سخنرانی کرد.

 

وی افزود: این دوره چهار ماه ادامه داشت و درس هایی درباره علوم قرآن، احکام تلاوت، آیه های احکام، تفسیر سوره نور و حفظ این سوره  ارایه شد.

 

این مسئول ادامه داد: در این دوره آموزشی 30 قرآن پژوه ثبت نام کردند. «ابتسام ابراهیم»، «انتصار عبدالامیر» و «زهرا فلاح» رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

 

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره های تخصصی افزایش سطح قرآنی شرکت کنندگان، ایجاد رقابت، گسترش دانش قرآنی در میان بانوان و پرورش نسل قرآنی پویاست.

 

مسئولان این واحد آموزش قرآنی به سه نفر از برگزیدگان جوایزی را اهدا کردند و تقدیرنامه ها و هدایای معنوی نیز به سایر شرکت کنندگان تقدیم کردند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره تخصصی کربلای معلی قرآن کریم واحد آموزش قرآنی دوره آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود

معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل اظهار داشت عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید حسن مرتضوی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در راس هیئتی از نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل بازدید کرد.

وی در بازدید از قسمت‌های مختلف نمایشگاه اظهار داشت هر چه انس با قرآن بیشتر باشد، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیز در جامعه کاهش می‌یابد.

معاون سفارت ایران در کابل گفت عمل به قرآن کریم می‌تواند در جوامع اسلامی بیش از پیش اتحاد ایجاد کند.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه‌های پر برکت قرآن کریم در افغانستان ادامه یابد.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی در قصر دارالامان دایر شده است و شامل 25 غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم