Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی گفت: با تست و پایشی که در همه پادگان ها در استان صورت گرفته، در سطح نیروهای مسلح خوشبختانه به هیچ عنوان شیوع و سرایت بیماری کرونا را با توجه به ورودی و خروجی روزانه در پادگان ها نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر مهدی معمار باشی یکشنبه (25 خرداد) در شورای اداری استان کرمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد امنیت پایدار و صیانت از حدود مرزهای پر افتخار کشور، در کنار سایر نیروهای مسلح توانسته ماموریت های خود را در راستای ارتقا توان دفاعی به خوبی به انجام برساند و کارنامه درخشان نیروهای مسلح و ارتش در دفاع مقدس و بعد از آن و در همه عرصه ها موید این نکته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی افزود: یکی از افتخارات نیروهای مسلح ما کمک در بحران ها به مردم، سازمان ها، نهادها و دولت جمهوری اسلامی ایران است و در واقعه سیل استان گلستان، زلزله سرپل ذهاب و در سیل استان لرستان و همچنین خوزستان، این افتخار را برای ارتش به وجود آورد که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرمودند" ارتش جلوتر از ستاد بحران در استان گلستان وارد شد و ماموریت خود را به سرانجام رساند".

 

 

وی ادامه داد: در سال 98 و 99 هم این افتخار برای همکاران من و افتخار آفرینان عرصه ایجاد امنیت پایدار در استان کرمان موید این است که در جنوب سیستان که در حیطه مسئولیت ما است و نیز در منطقه ریگان و جنوب استان در جازموریان با توجه به سیلی که به وجود آمد، همکاری لازم را با استاتداری و معاونت عمرانی استانداری به انجام رساندند.

 

 

امیر معمار باشی در ادامه اظهار داشت: در بحث ویروس کرونا برابر ابلاغ تاریخی رهبری در 22 اسفند ماه به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بلافاصله همه نیروهای مسلح و ارتش با اجرای رزمایش «با ولایت تا شهادت» با ایجاد یک قرارگاه پدافند زیستی در مجموعه شهرها و یگان های تحت امر خود توانستند اقدامات بسیار خوبی به انجام برسانند.

 

 

 

وی افزود: با ایجاد 28 ایستگاه تست و پایش سلامت در استان کرمان و سیستان بلوچستان هم به صورت سیار و ثابت توانست بیش از 52 هزار و 200 نفر از همشهریان را مورد تست و غربالگری قرار دهد.

 

 

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: ضدعفونی کردن سطوح و معابر شهرها در چندین نوبت، ایجاد نقاهتگاه 150 تخت خوابی برای بیماران کرونایی که هم اکنون این نقاهتگاه آماده خدمت رسانی است و همچنین بیمارستان امام حسین برای مراجعه و بستری بیماران و ... از دیگر اقدامات ارتش در راستای مقابله با این ویروس در استان کرمان بوده است.

 

 

 

وی اظهار داشت: ارتش و همه نیروهای مسلح در زیر یک پرچم واحد در نظام مقدس به عنوان سربازان خادم این مرز و بوم هستند که در راس سلسله مراتب فرماندهی نیروهای مسلح ما، فرماندهی کل قوا هستند و دستورشان لازم الاجرا است لذا ما سربازان ولایت به همه مردم خوب سراسر کشور و هم استانی های کرمانی این نوید را می دهیم ضمن ارتقا آمادگی رزمی و توان دفاعی بالا، آمادگی این را داریم که در همه عرصه ها بتوانیم وارد شده و به مردم کمک کنیم.

 

 

 

امیر معمار باشی گفت: به واسطه تست و پایشی که در همه پادگان ها در استان صورت گرفته است، در سطح نیروهای مسلح خوشبختانه به هیچ عنوان شیوع و سرایت بیماری کرونا را با توجه به ورودی و خروجی روزانه در پادگان ها نداشتیم و به دلیل دقت نظر و توجه وافری که صورت گرفت هیچ گونه بروز ویروس کرونا را در هیچ کدام از پادگان ها و سرایت این بیماری در نزد کارکنان گزارش نشد.

 

وی ادامه داد: امیدواریم این شعار «ارتش، فدای ملت» که همیشه ساری و جاری بوده، همواره با همت سربازان این دیار بزرگ و کشور باقی بماند و همه جزو سربازان واقعی امام زمان(عج) باشیم و این پرچم را به دست صاحب اصلی برسانیم.

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای اداری استانداری ارتش جمهوری اسلامی نیروهای مسلح استان کرمان پادگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه شهرک نووباخموتوکا در دونتسک را آزاد کردند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: واحدهای یگان غرب، مواضع سودمندتری را تحت کنترل گرفتند؛ ۳ ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد. دشمن ۲۷۰ نظامی از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: واحدهای یگان مرکز، تشکیلات نیروهای مسلح اوکراین را در دونتسک شکست دادند، ۱۰ ضد حمله دفع شد و کی یف ۳۸۰ نیروی نظامی از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: تلفات دشمن در دونتسک بالغ بر ۳۶۰ نیروی نظامی بود. نیروهای مسلح روسیه آشیانه های پهپادهای تهاجمی اوکراین را در پایگاه هوایی کامنکا در منطقه دنپروپتروفسک منهدم کردند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6091255

دیگر خبرها

  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند