Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره امسال از روزه‌داران این استان جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد بابیان اینکه بخشی از زکات فطره و کفاره روزه‌داران، امسال به شیوه الکترونیکی انجام‌شده است، افزود: علاوه بر این امسال هزار و ۲۳۰ پایگاه نیز کار جمع‌آوری فطریه مردم روزه‌دار این استان را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه از مجموع فطریه پرداختی مردم روزه‌دار استان سه میلیارد تومان فطریه عام، ۸۷ میلیون تومان سهم سادات و ۱۶۲ میلیون تومان نیز کفاره عمد و غیر عمد بوده است، اضافه کرد: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده بر اساس موازین شرعی در امور معیشتی، تأمین کمک‌هزینه درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه دختران خانوارهای تحت حمایت هزینه می‌شود.

الهی راد در ادامه به بخشی از اقدامات این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: طی ماه مبارک رمضان امسال ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اطعام و تأمین بسته‌های غذایی نیازمندان هزینه شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زکات و فطریه کمیته امداد خراسان شمالی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد