Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد مهدی سلمان زاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان در جلسه هم اندیشی عوامل اجرایی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان در گلستان ۱۷ هزار بسته معیشتی را توزیع کرد.

او افزود: با هدف جهش تولید در صنعت مرغداری و تقویت مرغداری‌ها در استان قرار بر این شد این بسته‌های پروتئینی از مرغداری‌های استان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلمان زاده ادامه داد: در مرحله نخست ۱۳۲ گروه، سمن، تشکل و... به ما در توزیع بسته‌های معیشتی و شناسایی افراد کمک می‌کردند، اما برای مرحله دوم تعداد این گروه‌ها را به ۲۰۰ عدد افزایش داده ایم تا تمام شهر‌ها و حواشی شهر‌ها توزیع انجام شود.

او افزود: با توجه به بحث گرمی هوا لازم است این کار با سرعت و احتیاط انجام شود تا با مشکلاتی از جمله فساد مرغ و... مواجه نشدیم.

سلمان زاده گفت: در مرحله نخست توزیع، قرارداد ۶۵ هزار قطعه برای ۳۲ هزار و ۵۰۰ خانوار با مرغداری‌ها منعقد می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون