Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی سلمان زاده ظهر یکشنبه در جلسه آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات اظهارکرد: مرحله دوم رزمایش همدلی احسان با توزیع ۱۳۰ هزار عدد مرغ به ۶۵ هزار خانوار آسیب دیده کرونا در استان گلستان از امروز آغاز می شود.

سلمان زاده گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات همدلی و کمک مومنانه مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری منحوس کرونا با توزیع ۱۳۰ هزار عدد مرغ به ۶۵ هزار خانوار در استان گلستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بسته ها در بین خانواده های حاشیه شهرها، روستاها و در همه شهرستان های استان توزیع می شود.

سلمان زاده بیان کرد: طبق سیاست های مرکز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این اقدام با اهداف تقویت تولید داخلی در سال «جهش تولید»، توجه به صنعت مرغ استان و التیام معیشت خانواده ها در بین نیازمندان انجام می شود.

وی ادامه داد: در این مرحله رزمایش توزیع بسته ها در سراسر استان جهت گستردگی آن توسط ۲۰۰ گروه جهادی، خیریه ها، سمن ها و فعالان اجتماعی استان انجام می پذیرد.

سلمان زاده گفت: این کار خداپسندانه از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با اختصاص چهار میلیارد تومان در مرحله اول رزمایش در ماه مبارک رمضان با توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی صورت پذیرفت و در این مرحله هم دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون جهت این طرح هزینه شد.

کد خبر 4949457

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره بسته معیشتی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره مرحله دوم رزمایش همدلی سلمان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار