Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار علیرضا لطفی اظهار کرد: با گذشت ۹ ماه از شروع این پرونده، پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات را متوقف نکرده و در جریان است و جستجوها برای دریافت ردی از این دختر بچه هنوز ادامه دارد.

وی افزود: با اینکه همچنان تحقیقات در مورد وضعیت این دختر بچه ادامه دارد اما متأسفانه اطلاعات جدیدی از آخرین وضعیت او پیدا نکرده ایم و هنوز تنها فرضیه قوی در این پرونده افتادن کودک در کانال آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت مجدد تاکید کرد: تیم تجسس پلیس آگاهی پایتخت همچنان بر کار کردن روی این پرونده تلاش می‌کند و امیدوارم سرنخ جدیدی پیدا کنیم. از هموطنان هم می‌خواهم اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند و به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

۲۵ شهریور سال گذشته بود که زهرا دختربچه دوساله درست جلوی در خانه‌شان، در محله قلعه نو ورامین وقتی همراه ‏خواهر کوچکش می‌خواست وارد خانه شود، دور زد و مسیرش را تغییر داد. او داخل کوچه ‏شد، ۲۰ ثانیه بیشتر در معرض دید نبود و دیگر هیچ‌کس او را ندید.

 جست‌وجوی پلیس و هلال احمر به نتیجه نرسیده و هیچ ردی از زهرا پیدا نشده است. حالا ۹ ماه است که پدر و ‏مادر زهرا در آرزوی پیدا شدن حتی یک نشانه از دختر کوچک خود هستند. بر اساس اعلام هلال احمر، زهرا حسینی حوالی ساعت ۷ غروب دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ به همراه خواهر هشتساله خود برای بازی از خانه شان واقع در منطقه قلعه نو خارج می‌شوند اما در بازگشت، او وارد خانه نشده و خواهر بزرگتر پس از لحظاتی متوجه غیبت این کودک می‌شود. تیم‌های تخصصی نیروی انتظامی همچنان در جست و جوی این کودک هستند.

کد خبر 521655 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!