Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه «ایثار»، در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال از ۲۵ خرداد تا ۳۱ تیر سال ۱۳۹۹ و فقط از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) امکان‌پذیر است.
همچنین تغییر رشته/گرایش و یا انتقال توأم با تغییر رشته/گرایش نیز در بازه زمانی یادشده در محدوده شرایط و ضوابط تدوین‌شده و از طریق ارسال فرم و مدارک مورد نیاز به مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی می‌شود؛ اعلام نتایج انتقال و یا میهمانی دانشجویان از طریق همان سامانه قابل‌ پیگیری و مشاهده است و اعلام نتایج تغییر رشته/گرایش و یا انتقال توأم با تغییر رشته/گرایش پیش از شروع نیمسال تحصیلی به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این اطلاعیه آمده است: علاوه بر مشمولان ماده ۶۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که پس از ثبت‌نام در واحد مبدأ انتقال یا میهمانی آنها به هر یک از واحدهای دانشگاهی امکان‌پذیر است؛ میهمانی سایر ایثارگران شامل برادر و خواهر شهید، جانباز پنج درصد تا ۲۴ درصد، همسر و فرزندان آنان، رزمنده با حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، همسر و فرزندان آنان به هر یک از واحدهای دانشگاهی مطابق ضوابط اعلامی انجام خواهد شد.

ثبت‌نام در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا انجام می‌شود

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن هشدار به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در خصوص سایت‌های جعلی ثبت‌نام در مدارس شاهد گفت: متقاضیان صرفاً از طریق سامانه saja.medu.ir وزارت آموزش‌وپرورش برای ثبت‌نام در مدارس شاهد استفاده کنند.

محمدعلی فقیه در خصوص شرایط ثبت‌نام در مدارس شاهد گفت: جهت ثبت‌نام فقط از سامانه سجا وزارت آموزش‌وپرورش باید استفاده کرد و در این مرحله از پرداخت هرگونه وجه جدا خودداری شود، با توجه به اینکه در روزهای اخیر متأسفانه عده‌ای فرصت‌ طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اقدام می‌کنند، ضمن هشدار به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از متقاضیان ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌خواهیم، از پرداخت هرگونه وجه جهت پیش ثبت‌نام در مدارس شاهد جدا خودداری کنند.
وی افزود: برخی سایت‌های جعلی به‌ عنوان ثبت ‌نام مدارس شاهد از اولیا پول می‌گیرند که این موضوع کاملاً غیرقانونی و هیچ ارتباطی با ثبت‌نام متقاضیان ثبت‌نام در مدارس شاهد ندارد، از این رو از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درخواست می‌شود جهت ثبت‌نام در مدارس شاهد با توجه به زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش فقط از سامانه saja.medu.ir استفاده کنند.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید خاطرنشان کرد: ادارات آموزش بنیاد استان‌ها آماده پاسخگویی به سئوالات احتمالی متقاضیان شاهد و ایثارگر ثبت‌نام در مدارس شاهد هستند.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی مدارس شاهد دانشجویان شاهد و ایثارگر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مدارس شاهد دانشجویان شاهد و ایثارگر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مدارس شاهد دانشجویان شاهد و ایثارگر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت نام در مدارس شاهد تغییر رشته گرایش شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در دانشگاه «ساینس پو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نیروهای پلیس فرانسه به ساختمان اصلی دانشگاه «ساینس پو» در مرکز پاریس، جایی که گروهی از دانشجویان برای پایان دادن به جنگ غزه دست به تحصن زده بودند، یورش بردند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه به رویترز تایید کرد که پلیس در حال تشدید کنترل خود بر معترضان است.

این در حالی است که دولت فرانسه بر ادامه آنچه که به عنوان «قاطعیت کامل» برای مقابله با اعتراضات در دانشگاه ساینس پو توصیف کمی‌کند، تأکید کرد.

دولت فرانسه همچنین از تعطیلی و تخلیه کامل این دانشگاه خبر داده است.

پلیس فرانسه تعدادی از دانشجویان معترض را در مقابل دانشگاه ساینس پو در پاریس مورد ضرب و شتم قرار داد.

دولت فرانسه مدعی شد که گابریل اتال نخست‌وزیر این کشور به درخواست مدیر موسسات دانشگاهی، از پلیس درخواست مداخله کرده است.

به گفته منابع محلی تظاهرات مشابهی هم در دانشگاه لیون برای اعلام حمایت از فلسطین و غزه برگزار شد.

کد خبر 6095796

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • حمله پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در دانشگاه «ساینس پو»
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • خیزش دانشجویان جهان مهر تأییدی بر متخاصم بودن صهیونیست ها است
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس