Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در نشست خبری ستاد بزرگداشت شهید چمران نشست خبری با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‌های شهادت شهیدچمران با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار می‌شود از تشکیل ستادهای استانی بزرگداشت شهید چمران در کشور خبر داده شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در آستانه سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران از نخبگان و مفاخر و شهدای بزرگ کشور و استان مرکزی نشست خبری مسئولان ستاد بزرگداشت شهادت شهیدچمران در کشور در خبرگزاری تسنیم استان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها در شهادت شهیدچمران تولیدات رسانه‌ای فاخری خواهند داشت

رئیس ستاد بزرگداشت شهید چمران و بنیاد شهید چمران با اشاره به  تاثیر شخصیت شهید مصطفی چمران بر بیداری جهان اسلام اظهار داشت: امسال برنامه های سالروز شهادت شهید مصطفی چمران به سبب شیوع ویروس کرونا متفاوت است، هر سال برنامه هایی به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران در شهرهای مختلف اعم از تهران و دهلاویه برگزار می شد و همچنین شب جمعه نزدیک به سالروز شهادت ایشان دعا کمیل و سخرانی در دهلاویه برگزار می شد و حتی در بدترین شرایط مانند طوفان شن سالروز شهادت شهید چمران در دهلاویه برگزار شد.

مهدی چمران افزود: امسال به سبب مشکلاتی اعم از شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهر خوزستان، برگزاری اجتماعات در سالروز شهادت شهید چمران صحیح نیست، پیشنهاداتی اعم از افزایش برنامه های هر صدا و سیما و فعالیت خبرگزاری ها در فضای مجازی در سالروز شهادت ایشان ارائه شده است.

وی بیان کرد: برنامه سالروز شهادت شهید چمران 28 خرداد ماه ساعت 15 در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود و همچنین برنامه کتابخوانی در فضای  مجازی به مناسبت سالروز ایشان در نظر گرفته شده و برنامه های متعدد و مختلفی به مناسب سالروز شهید چمران پیش بینی شده است.

تشکیل ستادهای استانی بزرگداشت شهید چمران در کشور

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهادت شهید چمران نیز در این نشست با اشاره به برنامه های بزرگداشت شهید مصطفی چمران اظهار داشت: در بزرگداشت سالروز شهادت عارف مجاهد و دانشمند مبارز شهید چمران که اواخر خردادماه در سراسر کشور برگزار می شود، ستادمرکزی بزرگداشت این شهید مجاهد در تهران تشکیل می‌شود که از طریق این ستاد برنامه ریزی برای بزرگداشت ایشان در دیگر نقاط کشور ارائه می شود.

سردار داود غیاثی‌راد افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا مراسمات امسال به صورت تجمعی برگزار نخواهد شد بلکه بصورت مختصر با اجتماعات محدود در استان ها و شهرها برگزار می‌شود ولی برنامه‌های مفصلی درفضای مجازی در قالب تولیدات تصویری و چند رسانه‌ای، دعوت از همرزمان ایشان و ویژه برنامه‌های چند ساعته در رسانه ملی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان ساوه باتوجه به اینکه روستای چمران از توابع ساوه زادگاه وی است مراسم تجمعی نخواهیم داشت ولی فرماندهی سپاه ساوه ویژه برنامه هایی برای بزرگداشت این شهید مجاهد پیش بینی کرده همچنین در استان مرکزی برنامه شاخص ما تقدیراز رزمندگان و خانواده شهدا خواهد بود.

غیاثی‌راد بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شهید چمران یک شخصیت بین المللی و یک هنرمندنقاش، عکاس و متخصص در کارهای مهندسی جنگ بود و می توان تحول در صنایع نظامی، تحول در صنایع دفاعی به عنوان یک وزیر و بنیانگذار در تحول صنایع دفاعی، اهل عرفان، ادب وشعر شخصیت بارز این شهید مجاهد عنوان کرد.

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالروز شهادت شهید چمران بزرگداشت شهید چمران ویژه برنامه شهید چمران برگزار می شود مصطفی چمران نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست خبری صابر جعفری کافی‌آباد رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سجاد یاهک معاون مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند. همچنین ضمن ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی ارایه می‌شود.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری به شمار می‌رود.

همچنین در این نشست درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیحاتی ارایه می‌شود.

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 6090138 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است