Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار مختلفی در حوزه‌های شهری، فرهنگی و اقتصادی به چشم می‌خورد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار مختلفی در حوزه‌های شهری، فرهنگی و اقتصادی به چشم می‌خورد که بخشی از آنها به این شرح است:

200میلیارد تومان برای حمایت از مردم در بحث ویروس کرونا پرداخت کردیم

خواجه نائینی، معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد اظهار داشت:شهرداری مشهد در بحث کرونا 30میلیارد تومان، نفری یک میلیون تومان به کارگران خدمات شهری اختصاص داد، 18میلیارد تومان برای ضدعفونی شهر تخصیص داده شد و 10میلیارد تومان برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تخفیف و تعویق سه ماهه تجاری موقت‌ها مورد توجه قرار گرفت. تمام چک‌های شهروندان را سه ماه تأخیر انداختیم.به‌ طور کلی 200میلیارد تومان برای حمایت از مردم در بحث ویروس کرونا پرداخت کردیم و این به‌جز مبالغی است که برای تخفیف‌ها دریافت نکردیم.

خواجه نائینی خاطرنشان کرد: در شهرداری مشهد هیچ فردی با بیماری کرونا فوت نکرد و فقط یک نفر در سازمان پسماند که سه ماه مرخصی بود فوت کرد و  به‌طورکلی غربالگری به‌خوبی در شهرداری انجام شد.

چرا بهره خراسان رضوی از گردش مالی زعفران پائین است؟خراسان رضوی| تراژدی موسسات مالی در بورس تکرار نشود/ مسکن به حال خود رها شده استچرا خراسان رضوی از وضعیت مطلوب مقابله با کرونا خارج شد؟

پرسپولیس و شهر خودرو به مصاف هم می‌روند

دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو خراسان  هفته آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

زمان برگزاری این بازی یکشنبه یا دوشنبه خواهد بود و قرار است مسئولان دو تیم در خصوص زمان این بازی به توافق قطعی برسند.

ارزان شدن طلای سرخ

میری، نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: هم اکنون حداقل قیمت هر کیلو زعفران 6 میلیون و حداکثر 8 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد