Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایرنا، عباس زارع روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری تعداد اعضای خانه مطبوعات استان مازندران را ۵۳۰ نفر اعلام کرد و افزود : ۵۲۶ نفر از این افراد عضو اصلی و ۲۴ نفر نیز عضو افتخاری محسوب می شوند.

وی با اعلام این که برای انتخاب هیات رییسه خانه مطبوعات مازندران ۳۳ نفر ثبت نام کردند ، گفت که  ۱۰ نفر از این داوطلبان برای نمایندگی مدیران مسوول ، ۹ نفر برای نمایندگی خبرنگاران ، سه نفر نمایندگی روزنامه های سراسری ، سه نفر برای نمایندگی سرپرستی خبرگزاری ها و هشت نفر هم برای نمایندگی بازرسی خانه مطبوعات نام نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت : انتخابات خانه مطبوعات به صورت مجازی و از ساعت ۲۱ تا ۲۴ به مدت سه ساعت برگزار می شود.
زراع از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان خواست تا با شرکت در انتخابات و گزیینش افراد شایسته نظر خود را در باره ترکیب هیات رییسه خانه اعمال کنند.

وی گفت : افرادی که به عنوان نمایندگان خبرنگاران ، نماینده روزنامه های سراسری ، بازرس و یک هر یک از بخش های دیگر نامزد شدند، طبق قانون صلاحیت سنجی شده اند و شایستگی لازم را دارند.

زارع یکی از موارد اصلی برای تایید صلاحیت را ارایه گواهینامه عدم سوء پیشینه بیان کرد و افزود : البته پرونده برخی از این ۳۳ نفری که ثبت نام کردند ناقص است و در صورتی که مدارک لازم را ارایه ندهند ، قطعا از فهرست داوطلبان حذف می شوند.
مازندران بر اساس آمار معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۳۱۱ رسانه ثبت شده، هشتمین استان کشور از نظر تعداد رسانه‌هاست، اما از نظر تعداد روزنامه‌ ها، با ۱۶ عنوان پس از تهران و خوزستان، سومین رتبه کشور را دارد.
در حال حاضر ۵۲ هفته ‌نامه، ۲۵ دوهفته ‌نامه، ۳۰ ماهنامه، ۳ دو ماهنامه، ۳۶ فصل نامه و ۸ دوفصل نامه در مازندران مجوز فعالیت دارند. در مجموع تعداد رسانه‌ های چاپی استان ۱۶۹ عنوان است.

همچنین ۱۲۰ رسانه الکترونیک برخط و ۲۱ رسانه الکترونیک غیر برخط نیز در مازندران مجوز فعالیت دارند که در مجموع ۳۱۱ رسانه‌ ثبت شده استان را تشکیل می‌ دهند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای نمایندگی خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

آیت الله محمدی لایینی خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و افزود: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود تصریح کرد: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و گفت: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند گفت: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

وی افزود: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.

دیگر خبرها

  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون