Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:07:05 GMT

20 فقره سرقت در کارنامه سارقان لوازم خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۹۳۶۰

20 فقره سرقت در کارنامه سارقان لوازم خودرو

رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیر ی2 سارق لوازم خودرو و اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "محمود مالمیر" گفت: با توجه به افزایش سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری و مراجعه شهروندان مبنی بر به سرقت رفتن لوازم خودرو جلسه ای در این رابطه تشکیل شد تا اینکه مشخص شد سارقین در ابتدای صبح و در نقاط حاشیه ای سرقت ها را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقاط آلوده و شیوه و محدوده زمانی سرقت ها مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و سرنخ هایی نیز در طی این تحقیقات به دست آمد و در بررسی های تکمیلی مشخص شد سارقان به وسیله یک 206 سفید رنگ به محل سرقت حاضر می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق پلاک خودرو را در صحنه های سرقت می پوشاندند، گفت: گشت زنی های هدفمند ادامه تا اینکه ماموران روز گذشته شنبه، بیست و چهارم خرداد ماه در جنوب به شمال خیابان شیشه مینا خودروی مورد نظر را مشاهده و پس از حدود ده دقیقه تعقیب و گریز موفق به دستگیری سارقان شدند و هر دو متهم به کلانتری انتقال یافتند.

سرهنگ مالمیر با اشاره به اینکه تعدادی اموال سرقتی از قبیل: 25 جفت باند، 7 عدد پخش خودرو و 4 عدد باطری کشف شد، گفت: متهمان اظهار داشتند از خودرو های داخلی سرقت و در کمتر از 3 دقیقه موفق به سرقت از خودروهامی شدیم.

این مسئول انتظامی در رابطه با سوابق این سارقان گفت : این سارقان 33 و 49 ساله هر دو به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و سارق 49 ساله سابقه دار بوده و در گذشته 7 سال حبس را تحمل کرده است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی ابراز داشت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت اموال مسروقه را به مالخران به ارزش ریالی کمتری از قیمت واقعی می فروختند.

به گفته سرهنگ مالمیر تعدادی از مال باختگان به کلانتری دعوت و اموال سرقتی را شناسایی کردند و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارنامه سارقان لوازم خودرو سارقان لوازم خودرو لوازم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد