Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:28:58 GMT

پیام جالب باشگاه استقلال برای ستاره مصدوم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۹۷۴۲

پیام جالب باشگاه استقلال برای ستاره مصدوم

باشگاه استقلال با انتشار پیامی به هافبک جوان این باشگاه که با مصدومیت روبرو شده دلداری داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا آذری یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال در شروع تمرینات این تیم بود که خیلی ها امیدوار بودند این بازیکن با شروع فصل فرصت بازی کردن پیدا کند؛ او حتی در بازی دوستانه روز جمعه استقلال برابر هوادار با تصمیم فرهاد مجیدی با بازوبند کاپیتانی آبی ها وارد زمین شد اما این اتفاق برای او چندان خوش یمن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا آذری حدود دقیقه ۳۰ این بازی روی تکلی که خودش زد زانویش چرخید و رباط صلیبی اش پاره شد تا فصل به تلخ ترین شکل ممکن برای او به پایان برسد و البته حالا مجبور است مدت طولانی را دور از میادین سپری کند.

اما بعد از پست حمایتی تعدادی از بازیکنان امروز باشگاه استقلال هم با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه از هافبک تیم خود حمایت کرد:« رضا آذری به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. برای او آرزوی سلامتی داریم و مطمئنیم که خیلی زود دوباره در کنار هم تیمی‌هایش قرار می‌گیرد و برای شاد کردن دل هواداران تلاش می‌کند. در کنارت هستیم، با قدرت برگرد. »

رضا آذری بازیکنی است که در تمام رده های سنی بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو بسته است و باید دید آیا در بازگشت از مصدومیت می تواند دوباره شرایط خوب خود را پیدا کند یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال رضا آذری استقلال باشگاه استقلال رضا آذری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو رضا آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور